Skjønner ikke hvorfor folk klikker sånn og «kjefter» på den måten på noway når bilens oppførsel var uakseptabelt. Ja, noway gjorde noe som proveserte bilen, men det er da ikke god grunn for å drepe han?
Vi kan vel være enige om at det var en meget farlig situasjon den bilisten skapte. Drapsforsøk blir overdrivelse ja, men at han hadde mistet førerkortet på stedet hvis onkel var der er jeg rimelig sikker på.Gulars skrev: 10 nov 2017, 09:21 Jeg klarer bare ikke å se at bilisten prøvde å drepe motorsyklisten. Hvis han ville hadde bilen truffet. Han ville nok skremme litt og mulig han klarte det. Men å treffe for å drepe, skade person eller skade sykkel. Niks!
Kom igjen. Stryk drepe, det var for å sette ting på kanten for å beskrive hvor farlig det var. I den perfekte verden, selvfølgelig så vil ingen skade hverandre, men du ser jo at det skulle bare litt for at bilen kunne treffe sykkelen?! Det er ikke slik man skremmer en mcsyklist, kunne fått varige men om noway hadde gått på tryne her. Her kunne folk fått panikk og alt kunne ha skjedd.Gulars skrev: 10 nov 2017, 09:21 Jeg klarer bare ikke å se at bilisten prøvde å drepe motorsyklisten. Hvis han ville hadde bilen truffet. Han ville nok skremme litt og mulig han klarte det. Men å treffe for å drepe, skade person eller skade sykkel. Niks!
Haha kjører fortsatt jeg!Ronning skrev: 10 nov 2017, 16:24 Den pågående diskusjonen i tråden her forteller meg stort sett bare en ting:
at de fleste nå har parkert motorsykkelen sin for vinteren.
Skjønte godt hva han mente. Det jeg ikke skjønte var hvorfor han kan mene at billisten hadde full kontroll.Bjerknez skrev: 10 nov 2017, 14:39 Det han mener er nok at han ikke ser dette som et "drapsforsøk", men et forsøk på og skremme som kunne i værste tillfelle endt med et drap. Altså i absolutt ytterste konsekvens.
Ulovlig ja:)Juicebox skrev: 10 nov 2017, 21:33 Er ikke særlig smart(om ikke ulovlig) å stoppe midt i rundkjøringa! Kommer en Toyota rav og tar deg snart....
For en jævla løk du er, det du gjør er 100% med overlegg hvis ikke må du være en av oslos mest uerfarne sjåfører.NoWayBiker skrev: 09 nov 2017, 23:46Jeg hadde som sagt ikke noen baktanker med det så du har dessverre en litt tynn sak der.FredrikE24 skrev: 09 nov 2017, 22:30 Dette er i Professor Birkelandsvei, Toyotaen prøver å kjøre forbi NoWayBiker som ønsker å sette en stopper for bilisten.
Støttes 110%....forutsatt at jeg "tolker deg" rettsupersic skrev: 11 nov 2017, 12:38For en jævla løk du er, det du gjør er 100% med overlegg hvis ikke må du være en av oslos mest uerfarne sjåfører.NoWayBiker skrev: 09 nov 2017, 23:46Jeg hadde som sagt ikke noen baktanker med det så du har dessverre en litt tynn sak der.FredrikE24 skrev: 09 nov 2017, 22:30 Dette er i Professor Birkelandsvei, Toyotaen prøver å kjøre forbi NoWayBiker som ønsker å sette en stopper for bilisten.
PS morra di kommer til å grine når jeg biter av den fingern din.
Enig med du.Bjerknez skrev: 11 nov 2017, 14:11 Saken er vertfall for min del ferdig debatert. De fleste av oss (bortsett fra den det gjelder selvsagt) er enige om at dette er nok en video som beviser at vi motorsyklister ikke er noe bedre enn bilister i trafikken. Noen ganger er det bilistens skyld, mens andre ganger det MC førerens skyld, men jeg tror at de fleste tillfellene kunne vært unngått hvis begge parter tok seg en valium.
Da er vel svaret uerfaren sjåfør. Og mora mi er død.supersic skrev: 11 nov 2017, 12:38 For en jævla løk du er, det du gjør er 100% med overlegg hvis ikke må du være en av oslos mest uerfarne sjåfører.
PS morra di kommer til å grine når jeg biter av den fingern din.
Sikkert deilig å få den i skinnleggenStian87 skrev: 15 nov 2017, 07:54 Føler denne nyhetssaken faller inn under agressive bilister hehe. Helt utrolig!
https://www.aftenposten.no/norge/i/A8jz ... iggene-ute