Får ikke brukt denne på KTM'en, som har gammeldags oljefilter inne i motoren.
Men på Alfa'en, hvor det er rimelig trangt mellom eksosen og filteret tror jeg denne kan funke veldig bra.
Fosser skrev: 20 jan 2017, 10:17Hei Olav KOlav K skrev:Metzler Tourance Next har imponert meg sålangs, på StorTigern min virker de fjellstø og kjempestabile uansett om det er snakk om fin eller grov asfalt, telehiv, langsgående sprekker....til og med en stikkvei med grus fikser de greit. Ingen tvil om at det blir en ny runde med disse dekka, når tida er inne for et bytte.Fosser skrev:Hei AJAJ skrev:Hvorfor bytte til Metzeler Tourance NEXT?Fosser skrev:Kribler litt hos meg nå. Mangler å få montert ekstralys , motorbøyle og bytte dekk til Metzler tourance next
De dekkene imponerte ikke meg på KTM'en...![]()
Ble fort slitt og trappet etter relativt kort tid.
Bridgestone Battlax Adventure A40, derimot!
Er på mitt andre sett og må si jeg er storfornøyd.
Hvilke dekk sitter på Bimmer'n originalt?
Den nye gs`n kommer på Annakee 3 (mener jeg de heter). Har prøvd de før, gode dekk men støyer for mye syns jeg.
Metzler T Next velger jeg etter å ha brukt de flere sesonger på den 2007 gs`n jeg hadde.
Jeg syns sykkelen gikk på skinner med de dekkene og prøver de på den nye også.
Jeg skal notere meg hvor mange km de klarer så får jeg se om jeg prøver noe annet neste gang jeg bytter dekk
Har bare kjørt den sykkelen rundt 2500 foreløpig, så slitestyrken er jo en faktor som gjennstår å se.
Jeg har samme erfaring som deg med disse dekkene. Metzler T Next takler det meste på strak arm også i regn. Som AJ skriver over her har jeg også opplevd trapping med disse dekkene men etter at jeg økte dekktrykket fra 2,3 foran og 2,5 bak til 2,5 - 2,6 foran og 2,9 - 3,0 bak (bar) har jeg ikke hatt det problemet, selvsagt kjører jeg mye på svingete veier
Hvilke trykk har du/dere i dekkene ?![]()
Se der jaJohn92 skrev: 30 aug 2017, 22:37 Bildet er ikke det beste, men det er det eneste jeg har akkurat nå. Sykkelen var på henger klar til transport klokka 22 fra Kristiansund til Drammen på søndag. Jeg rakk mildt sagt ikke jobben klokka 07 dagen etter, så dette bildet er bokstavelig tatt i løpefart på vei til jobb rett etter at sykkelen hadde blitt parkert. Bak står min Honda CBR 500R, du ser klart og tydelig at pengene brukes ikke på bil hvertfall![]()
![]()
Gratulerer med ny sykkel! Liker fargekomboenVFR-Kristian skrev: 01 sep 2017, 14:14 Jeg har kjøpt denne.![]()
![]()
Gleder med til mandag, for da skal vi ut på tur. :)