I dag fikk jeg høre fra en kollega at han var deleier i en Royal Enfield 500 Bullet. Denne har stått i en butikk/utsilling og var en 2015-modell som aldri hadde vært registrert.
Denne vurderte han å selge for 25000! Han regnet med ca 15-laken for å få skilt på sykkelen.
Det er en slik:
https://royalenfield.com/motorcycles/cl ... cification
Dette er vel en sykkel som må være godt kjøp. Etter litt overtalelse så går det nok mot at han heller beholder den. Hvis ikke, så kan jeg sikkert få formidlet kontakt!
8-)
Royal Enfield 500 Bullet
- Grendel
- Innlegg: 489
- Registrert: 20 apr 2016, 20:54
- Motorsykkelen din: '98 Yamaha XJ600 / '14 Yamaha Bolt
Royal Enfield 500 Bullet
...bare en død fisk følger strømmen....
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Royal Enfield 500 Bullet
Den der ville jeg helt klart beholdt selv, hadde jeg vært i din kollegas sko
!



_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Grendel
- Innlegg: 489
- Registrert: 20 apr 2016, 20:54
- Motorsykkelen din: '98 Yamaha XJ600 / '14 Yamaha Bolt
Re: Royal Enfield 500 Bullet
Jeg håper jeg har kart å overbevise han....
Den er beintøff, selv om den ikke har det råeste an motor. Veier opp med stil!
8-)
Den er beintøff, selv om den ikke har det råeste an motor. Veier opp med stil!
8-)
...bare en død fisk følger strømmen....
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)
Re: Royal Enfield 500 Bullet
Kunne ikke vært mer enig!! Knalltøff liten sak!AJ skrev: 30 nov 2017, 15:18 Den der ville jeg helt klart beholdt selv, hadde jeg vært i din kollegas sko!
Man ser ikke mange slike rundt om på veiene.
Kjøreglede er ikke alltid proporsjonal med antallet hestekrefter, og jeg vedder på at det er vanskelig å gli rundt på den der uten å glise fra øre til øre!
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
I'm sorry, but that's just the way I am.
-
- Innlegg: 34
- Registrert: 04 mai 2016, 16:06
- Motorsykkelen din: Royal Enfield Bullet 500cc 1999
Re: Royal Enfield 500 Bullet
Og... ekstremt lav forbruk: 2-3 liter per 100 km.