Erfaring? Positive og negative, kom med det

FJR...ZZR-Erling skrev: 05 des 2017, 18:25 Vurderer å kjøpe meg en FJR. Er det noen sykdommer eller sære ting med de?
Erfaring? Positive og negative, kom med det![]()
Ja, hehe.. Jeg kan være litt virrete mht mc :-)AJ skrev: 05 des 2017, 18:30FJR...ZZR-Erling skrev: 05 des 2017, 18:25 Vurderer å kjøpe meg en FJR. Er det noen sykdommer eller sære ting med de?
Erfaring? Positive og negative, kom med det![]()
Det var nye toner fra den kanten.
Regner med at kjellv straks melder seg på med meninger om den :)
Javel..? Nytt for meg. Tror ikke dette er noe stort problem.
Hvilken kilde er dette?
Det kan man jo si...vel her er mer..36stk har besvart at dems er reparert for dette:Bjerknez skrev: 06 des 2017, 07:40Hvilken kilde er dette?
EN persons synspunkt/erfaringer med FJR og tikkelyder? Nettsiden ble sist oppdatert for ett år siden og den ser ellers ikke spesielt troverdig ut. Vertfall ikke såpass troverdig at jeg ville revurdert et kjøp grunnet innholdet.
men kan jo være personen bak siden har såpass med ansikt at oppdagelsene hans bør tas mer seriøst. Det vet jeg ikke så mye om.
EDIT:
Artikkelen med tikkingen ble skrevet i april 2008 og dette gjaldt en FJR 2004 modell.
Vær oppmerksom på at det finnes noen 106hk utgaver i disse årsklassene. Sjekk kjøretøyregisteret så snart du har et reg.nr du vurderer.
Ok, takk for tipset!kjellv skrev: 06 des 2017, 23:01Vær oppmerksom på at det finnes noen 106hk utgaver i disse årsklassene. Sjekk kjøretøyregisteret så snart du har et reg.nr du vurderer.
Har en kamerat som kjøpte en slik i høst. Skal bistå ham utover våren for å få den reg. med 146hk