Inspirert av fjorårets treff på Tretten, så kunne det vært artig å få til et treff "midt i Norge", for å gjøre treffet tilgjengelig for flest mulig forumitter fra vårt langstrakte land. Det er sikkert mange som syntes det hadde vært artig å få plassert noen ansikter på noen av nickene her på forumet. Det blir liksom litt annerledes enn å reise til et "hvilket som helst" treff :)
For å unngå den verste "stimen" av bobiler, er det sikkert lurt å legge det til etter fellesferien.
Jeg foreslår derfor at vi legger et slikt "Sør møter Nord" - Treff til Dovreskogen Camping, helgen den 24 til 26 august.
Jeg ser ikke meg selv i en rolle som "arrangør", og egentlig ikke heller at det blir noen form for arrangementer, som feks liveband og leikaring. Hovedformålet vil være at vi samles der, for hyggelig samvær, svir av en kotelett, deler en flaske øl, ljuger litt, osv.
Om forslaget imøtekommes positivt her, så kan jeg jo kontakte vertskapet, og høre om muligheter for å få rigget til et par griller. o.l.
Så vil det sikkert være noen som kommer opp med gode forslag til feks en fellestur på lørdag, hvor de som måtte ønske det kan delta.
Speak up