Om noen av dere har erfaring med disse ?

http://www.yamaha-motor.eu/uk/accessori ... etails.acc
Ser ut som de passer til de fleste yamaha motorsykkler?
Biltema sine varmeholker (22km styre) er også gode. Koster 369 kroner.kjellv skrev:Så vidt jeg vet skal disse fungere bra, er enkle og montere og prisen er ikke mer enn kr. 1400.
...jeg var innom og så på bildet av dem. Vel, ...jeg lar meg ikke provosere til å si noe merejs skrev:Biltema sine varmeholker (22km styre) er også gode. Koster 369 kroner.kjellv skrev:Så vidt jeg vet skal disse fungere bra, er enkle og montere og prisen er ikke mer enn kr. 1400.![]()
Takker Kjellvkjellv skrev:Så vidt jeg vet skal disse fungere bra, er enkle og montere og prisen er ikke mer enn kr. 1400. Disse er 120mm og passer til mange modeller. Jeg har solgt kun ett sett av disse til en kunde med Yamaha MT-09, men har ennå ikke truffet igjen kunden for tilbakemeldinger. Kunden min er medlem i forumet her, men dessverre ikke så veldig aktiv. Ser at han sist var innlogget 21.07.15. Men om du sender ham en PM så vil han få beskjed om det på sin e-post antar jeg. Jeg får i hvert fall det. Jeg sender deg opplysninger om kunden i PM. Han er en kunnskapsrik og trivelig kar som ganske sikkert gir deg gode råd
Beklager, denne så jeg ikke før nå.Tonys skrev:De så faktiskt veldig bra ut, mulig å få de til å passe på min 09 fz1?
Veldig kjekt å se at du er innom ArvidArvid skrev:Jeg er da kunden som kjellv refererer til. Har ikke vært innom her på en god stund og fikk ikke noe varsling på mail men kan komme med mine erfaringer, bedre sent enn aldri![]()
Grunnen til at jeg valgte disse var den integrerte styringen på venstre holke, kan ikke fordra de stygge boksene som er på de fleste varmeholke kit.
Montering var veldig enkelt, venstre holke har en relativt trang fit så der trengs det strengt tatt ikke lim for at den skal sitte godt på min MT-09. Høyre holke limte jeg med spraylim og den sitter også godt.
Holkene kan programmeres i 3 forskjellige effektnivåer som rett og slett gir forskjellig effekt på de 3 nivåene du kan velge med knappen på venstre holke. Mener og huske at maks effekt på trinn 3 er 22w. Jeg monterte mine på slutten av sesongen og på en lengre dagstur på 30-40 mil en kald høstdag så kunne jeg kjøre med sommerhansker uten antydning til og fryse, helt klart godkjent varme i de.
Min konklusjon er at disse absolutt var verdt pengene og oppfylte mine krav til utseende og funksjon