Tøff kawa

Ikke enig, masse fantastiske veier i Frankrike
AJ skrev: 31 jan 2018, 12:41 Samlet noen linker for noen år siden i denne tråden,som kanskje kan inneholde gode tips:
viewtopic.php?p=139463#p139463
Vi får håpe du er i området på samme tid. Blir nok noen pass ilag daOlav K skrev: 31 jan 2018, 12:28 Jeg synes Frankrike har det største utvalget av fantastiske veier, men noe av den "Tyroler-atmosfæren" mangler jo lengre sør.
Det er iallefall ingen tvil for mitt vedkomnende... i år blir det Frankrike for nesten alle penga. Litt Italia også .. innimellom :-)
Håper vi sees Kjetil![]()
Mc-hoteller er braBergen skrev: 03 feb 2018, 20:11 Her er en link jeg likte. Mc vennlige hoteller over store deler av europa http://www.motor-hotels.eu/search.php
Og mange av hotellene har ferdig planlagte eksempler på dagsturer på sin hjemmeside![]()
Takk for kjempetips WikingTnT. Denne siden var jo mye mer proff
Litt fort og gæernt...men mye fantastisk bra herBergen skrev: 26 jun 2018, 23:17 Trenger litt tips om turer i Franske alper (så slipper jeg å bruke for mye kjøretid på å surfe nettet for ruter)
Så om noen har tips om fine områder for kjøring i Franske alper mottas de gjerne her![]()