Regner med at Tuonoen blir kjempeglad

Takk.Jompa skrev: 21 des 2017, 21:26 Ikke dårlig julegave, det der.
Regner med at Tuonoen blir kjempeglad
![]()
Gikk inn på "fredrikjrides.com" og her ser det ut til at noe er galt...
Kommer nok mer etterhvert, men tidsklemma og at jeg ikke helt bestemt meg ennå er grunnen til at der ikke er mer nå.Bjerknez skrev: 31 jan 2018, 07:00 Okay...
Jeg ser du kun bruker Twitter. Er dette planen videre, eller kommer du til å legge til "Vanlige" og mer personlige blogginnlegg?
I see.hakhap skrev: 31 jan 2018, 07:47Kommer nok mer etterhvert, men tidsklemma og at jeg ikke helt bestemt meg ennå er grunnen til at der ikke er mer nå.Bjerknez skrev: 31 jan 2018, 07:00 Okay...
Jeg ser du kun bruker Twitter. Er dette planen videre, eller kommer du til å legge til "Vanlige" og mer personlige blogginnlegg?
Skal og bytte html / js rammeverk til noe annet når jeg får anledning
BTW fikset host navnet nå![]()
![]()
Will doBjerknez skrev: 31 jan 2018, 07:50I see.hakhap skrev: 31 jan 2018, 07:47Kommer nok mer etterhvert, men tidsklemma og at jeg ikke helt bestemt meg ennå er grunnen til at der ikke er mer nå.Bjerknez skrev: 31 jan 2018, 07:00 Okay...
Skal og bytte html / js rammeverk til noe annet når jeg får anledning
BTW fikset host navnet nå![]()
![]()
Send meg en notis når du evt. skulle begynne og blogge, så skal jeg legge siden din til favoritter og følge den![]()