AJ skrev: 19 des 2017, 13:23
Voldsomme Midalu er en ting som åpenbart kommer om ikke lenge. Men flytter man litt om på noen av bokstavene dukker det opp en svært så særegen franskmann, nemlig Midual. som i likhet med Midalu har holdt på med å utvikle en modell som nå begynner å se ferdig ut:
AJ skrev: 19 des 2017, 13:23
Voldsomme Midalu er en ting som åpenbart kommer om ikke lenge. Men flytter man litt om på noen av bokstavene dukker det opp en svært så særegen franskmann, nemlig Midual. som i likhet med Midalu har holdt på med å utvikle en modell som nå begynner å se ferdig ut:
AJ skrev: 19 des 2017, 13:23
Voldsomme Midalu er en ting som åpenbart kommer om ikke lenge. Men flytter man litt om på noen av bokstavene dukker det opp en svært så særegen franskmann, nemlig Midual. som i likhet med Midalu har holdt på med å utvikle en modell som nå begynner å se ferdig ut:
Men føler på en måte at potta er på "feil" side... Er ikke den vanligvis på den andre siden?
Jo vanligvis. Men her er det 2.
Noen BMWer har potta på støttesiden. Har alltid syntes det er rart. Ser liksom feil ut når sykkelen står på sidestøtta.
Sikkert en upopulær mening, men herregud for en pumpa opp og flau launch event av Triumph. De er sikkert flinke med hva de gjør og syklene er gode de, men her prøvde de for hardt syns jeg. Usikker om jeg greide å uttrykke meg riktig her, men syns det var for mye og flaut bare
Juicebox skrev: 06 feb 2018, 03:17
Sikkert en upopulær mening, men herregud for en pumpa opp og flau launch event av Triumph. De er sikkert flinke med hva de gjør og syklene er gode de, men her prøvde de for hardt syns jeg. Usikker om jeg greide å uttrykke meg riktig her, men syns det var for mye og flaut bare
Jeg så ikke absolutt hele videoen, men opplever vel ikke denne noe værre enn andre motorsykkel launchere?
Speed Triple R ER faktisk en uhyre flott sykkel. Har selv hatt lillebroren og det er nok den mest lettkjørte og morsomme sykkelen jeg jeg noengang har prøvd. Jeg har også kjørt Speed Triple R og dens eneste svakhet som også er utrolig irriterende er at den ikke klarer og konkurrere med S1000R, SuperDuke, Tuono etc. når det kommer til motoreffekt. I mine øyne vinner den alle andre steder. Spesielt på utseende.
Den nye har så vidt jeg vet fått 150HK'er og 117NM og det er ikke akkurat noe man får gåsehud av i den klassen. Men den er utrolig digg og kjøre. En perfekt langtursykkel, skikkelig tøff lyd, flott utseende etc. Men den lever litt sitt eget liv på sidelinjen.
Hadde dem hatt som formål og konkurrere med de andre syklene jeg nevnte så hadde dem nok tatt i litt, men det ser ut til at dem vil kjøre sitt eget løp og skape sitt eget publikum. Forsåvidt en ærlig sak det og kanskje er det det dem vinner på.
Hadde den fått en litt mer rampete motor så hadde jeg nok ikke vert sen med å sette mitt navn på kontrakten
Hehe ja, blir som oftest litt for mye av det gode. Føler at utseende på disse er at enten så hater du det eller så elsker du det. Aldri skjønt meg på insektlykta og de store pottene under baksetet.
Forresten, du må se når de sammenligner eksoslyden på fjorårets modell med de to nye modellene. Hvordan han fyren tvinger publikummerne til å juble sånn. Fantastisk.
AJ skrev: 19 des 2017, 13:23
Voldsomme Midalu er en ting som åpenbart kommer om ikke lenge. Men flytter man litt om på noen av bokstavene dukker det opp en svært så særegen franskmann, nemlig Midual. som i likhet med Midalu har holdt på med å utvikle en modell som nå begynner å se ferdig ut:
Juicebox skrev: 06 feb 2018, 03:17
Sikkert en upopulær mening, men herregud for en pumpa opp og flau launch event av Triumph. De er sikkert flinke med hva de gjør og syklene er gode de, men her prøvde de for hardt syns jeg. Usikker om jeg greide å uttrykke meg riktig her, men syns det var for mye og flaut bare
Ikke noe mer cringe-worthy enn andre launches vil jeg si. De skal jo alltid hype opp litt, det er jobben deres
Lekker sykkel, liker detaljene. Men er ikke så fan av eksos plasseringen. Liker eksosen under syklene istedet og hvordan dette senker tyngepunket og gjør stussen slank :)
Her er det vel motor-konseptet med boksermotor i lengderetningen som skal være greia.
Kan vel være en god ide, men hvordan kommer oljen seg tilbake til sumpen fra fremre sylinder? Hvis det er egen pumpe i toppen er jeg skeptisk. Hvis det er slange ned til sumpen er jeg også skeptisk.
Og motorsykler har ikke dashbord. Dette blir litt Boss Hoss
Juicebox skrev: 06 feb 2018, 08:52
Hehe ja, blir som oftest litt for mye av det gode. Føler at utseende på disse er at enten så hater du det eller så elsker du det. Aldri skjønt meg på insektlykta og de store pottene under baksetet.
Forresten, du må se når de sammenligner eksoslyden på fjorårets modell med de to nye modellene. Hvordan han fyren tvinger publikummerne til å juble sånn. Fantastisk.
Ref Trippel-eksos/innsugs-lyd så synes jeg denne kompressor-drevne Benellien fra Evotech er kul , spesielt på bane fra 1:10