Ja, eg liker den iverfall og det er vel det viktigste. også SÅ herlig sykkel da
Takk for det!Stian87 skrev: 21 okt 2017, 19:15Synes sykkelen ble utrolig stilig med det nye skiltoppsettet. Hvordan synes du den er å kjøre? Har bare kjørt broren Urban GS selv, som jeg likte veldig godt, men synes nok den er i dyreste laget i forhold til hva du får for pengene.Erlendos skrev: 20 okt 2017, 11:00 Foreløpig siste kjøretur for meg var på mandag 16/10. Varmt i været, tørr asfalt, lite trafikk.
Måtte passe meg litt på svinger der sola ikke hadde tatt, hvor det var vått og mye løv. Ellers var det helt perfekt.
Kjørte fra Tønsberg over Anholt til Kvelde og så opp til Skjærsjøen, der bildet er tatt.
Videre rundt Lysebo, også tilbake samme vei. Fine mc-veier.
Viktig at siste turen på året blir bra, slik at man kan leve på den til neste sesong![]()
Jeg digger RNineT, rett og slett digger den. Urban GS og racer synes jeg ikke er kul i det heletattErlendos skrev: 12 jan 2018, 22:16Takk for det!Stian87 skrev: 21 okt 2017, 19:15 Synes sykkelen ble utrolig stilig med det nye skiltoppsettet. Hvordan synes du den er å kjøre? Har bare kjørt broren Urban GS selv, som jeg likte veldig godt, men synes nok den er i dyreste laget i forhold til hva du får for pengene.
Jeg synes NineTen er helt fabelaktig å kjøre, rett og slett. Den elsker å cruise i lange, passe slake kurver, men hvis man legger mer vekt på forgaffelen og bruker armene litt vokser det frem en sporty side som sluker kjappe svingkombinasjoner som ingenting. Veldig fornøyd med sykkelen.