niko skrev: 11 sep 2019, 19:07
Litt off topic, men ikke helt. Etter at jeg kjøpte ny telefon i august og lasta ned Tapatalk, har jeg begynt å få varsel på mail hver gang noen poster noe her på siden. Det blir en del mailer å slette. Har sjekka innstillinger på tlf og Tapatalk. Finner ingen ting der. Prøver å åpne Innstillinger under Varsler her på siden. Er det der hunden ligger begravet?
Antakelig er det her hunden er begravd, ja. Men det kan ikke utelukkes at Tapatalks siste oppdatering også kan være årsaken. Bruker ikke Taptalk selv, men hørt av andre at alt visstnok ikke ble bedre etter siste oppdatering...
Dessverre mislyktes oppdateringen vi planla å gjøre for kort tid tilbake. Når vi får satt igang prosessen igjen er jeg usikker på.
Dette er en jobb jeg er nødt til å sette bort til proffe folk som kan det siden jeg dessverre ikke kan nok om disse tingene.
Men vi håper vi får oppdatert om ikke altfor lenge og at problemet, hvis det skyldes forumprogramvaren, da blir løst.