Ja ikke sant. Men litt synd med den KTMen som står i veien da

Ja ikke sant. Men litt synd med den KTMen som står i veien da
Det er jeg faktisk ikke sikker på. Men det er (var) MortenK36 sin. Han er innom her og leser rett som det er ser jeg, kanskje han kan svare selvkvase. skrev: 06 mar 2018, 22:22 ville si at den KTM en satte ting virkelig i øvre klasse av bilde taking ville vært tomt uten. er det en 1190R ?
Enig i det, jeg syntes også at mye i bildet minte om sørlandskysten. Men det er ganske tilfeldig. Hadde bildet blitt tatt andre veien hadde nok terrenget rundt sett ganske anderledes ut.
Godt forslag, men det er dessverre feil.E-strom skrev: 07 mar 2018, 18:47 Tja - kjent fjell kan jo være Trollveggen, så jeg tipper Åndalsnes?
Men er det en "by"...![]()
Også et godt forslag, men dessverre feil.
Jeg kan med sikkerhet si at jeg aldri har vært på sørlandet med motorsykkel ennå..AJ skrev: 07 mar 2018, 22:11 Mener å huske ei regle fra barneskolen (må det vel ha vært...?) som gikk omtrent slik:
"Lille Grimme Arne Trenger Ris", som altså var en huskeregel for en håndfull kystbyer på Sørlandet.
Bildet til kjellv er antakelig en av disse byene...![]()
Så feil kan man altså ta...kjellv skrev: 07 mar 2018, 22:22Jeg kan med sikkerhet si at jeg aldri har vært på sørlandet med motorsykkel ennå..AJ skrev: 07 mar 2018, 22:11 Mener å huske ei regle fra barneskolen (må det vel ha vært...?) som gikk omtrent slik:
"Lille Grimme Arne Trenger Ris", som altså var en huskeregel for en håndfull kystbyer på Sørlandet.
Bildet til kjellv er antakelig en av disse byene...![]()
Spot-on, alldeles korrekt!Jompa skrev: 07 mar 2018, 22:51 Tipper at denne byen ligger midt i landet, da kan det være mosjøen eller Brønnøysund.
Og det kjente fjellet er Torghatten.
Utsikten på det første bildet ditt er fra kaiene mot holmen der Bastesen har sin residens.