Som tidligere sagt, denne sommeren er det faktisk to forumtreff det har vært snakket om. Ett på forsommeren i Trondheim i forbindelse med at Jompa kommer til Trondheim for å hente det nyinnkjøpte slagskipet sitt. Det andre treffet er berammet til siste helg i August, og avholdes på Dovreskogen Camping i Nord Gudbrandsdal.
Det er altså treffet i Trondheim jeg skal prøve å dra i gang. Vi må bestemme hvor vi avholder treffet, og hvilken helg. Jeg tror det er riktig å bestemme treffsted i første omgang. Tidspunkt kan hende vi skal prøve å utsette å bestemme så nøye så lenge vi kan. Jeg ser på TV akkurat nå sendingen fra Finnmarksløpet, og så langt er det ikke så mange vårtegn å se i Jompas hjemtrakter. Han hadde planer om å delta i fjor, men trakk seg forståelig nok da det var snøbyger over Finnmarksvidda når treffet nærmet seg. Jeg tror det er interessant å høre hans tanker om hvor tidlig han tenker å hente nysykkelen

Men jeg har hentet fram et kartutsnitt over campingplasser bynært Trondheim. Jeg ser for meg at vi prøver å benytte en av disse. Innspill fra lokalkjente er absolutt interessant før vi tar en bestemmelse.