Kjøpte en Gpz600r som så helt for J.... ut! Og tenkte at denne kunne mann gjøre noe med. Strippes helt ned, så kan nesten kalles som ny og klare 30 år til. Bilder kommer underveis. Først noen dårlig med lys før bilder.

Bærre lækkert, ser det ut som :) :McSmurfen skrev: 09 des 2017, 22:38 Woop I dag fikk mann tilbake ramma og noen deler fra lakkering, så nå kan man så smått begynne å sette sammen sykkel igjen![]()
Jeg har fult sett fra AmPro. Og resten lager mann av umerka verktøy.Jonassigurdson94 skrev: 22 jan 2018, 14:07 Hvor kan man finde det bedste værktøj til sådan noget her? Alt mit værktøj i garagen er fra https://www.billigvvs.no/Hage-Verktoey- ... ktoey.html
Hvor for i jeres fra? :)
For de var ikke noe pene, og jeg vil at de skal matche resten av ramma.
Takker takker for store ordgsx750_80 skrev: 28 feb 2018, 22:48 Artig å lese om dette. Det er jo ikke hvem som helst som tør gi seg i kast med, og får til, en slik restaurering. Har du skrudd mye sykkel, og har du evt spesiell yrkesbakgrunn som gjør deg velkvalifisert for noe slikt? Blir litt imponert.. Har aldri klyvd en motor selv. Skifte kjede og drev, og olje og filter, er omtrent det jeg har begrenset meg til så langt..
Takk for info. En som bekreftet dette når jeg fortalte han om det, men likevel så må lager og sånn byttes og "skallet" blåses og lakkeres. Så ut skal det lellKjellrf skrev: 12 mar 2018, 19:49 Tips angående girkassa: Kawasaki har noe dem kaller positive neutral finder på mange sykler, dvs at girkassa bare går i 1 og i fri når motoren står....
Så girkassa di er nok i orden. Finns til og med på gammeln jeg kjører med.