Som de fleste her inne har fått med seg jobber jeg i MC-bransjen, hos en liten Yamahaforhandler utenfor Molde.
Vi driver ikke bare med MC, våre tyngste produkter er innen landbruk og anleggsmaskiner/mobilkraner.
Det har skapt litt irritasjon fra våre svært forskjellige kundegrupper at det oppdateres nyheter på hjemmeside og facebookside som ikke faller i interesse på noen som helst måte. Våre landbrukskunder går lei av at det kun legges ut MC- og Yamahastoff (det er stort sett bare jeg som oppdaterer ) og våre MC-kunder fatter ikke hvorfor det legges ut stoff om traktor og rundballepresser..
Men nå er løsningen kommet. Vi har skilt MC-avdelingen ut med eget markedsføringsnavn, Apex MC. Ny facebookside ble lansert i går, og flere ting kommer etter hvert. Bla.a. ny hjemmesideløsning.
Som flere forummedlemmer allerede har gjort, ta dere gjerne en tur innom om dere er i forbifarten på vei til Atlanterhavsveien eller annet. En kaffekopp og en trivelig prat skal vi nok få tid til
https://www.facebook.com/Apex-MC-2132343953447039/
Her fra avduking av nye MT-07 i dag.
Apex MC
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38042
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Apex MC
Gratulerer !kjellv skrev: ↑24 mar 2018, 18:21
Men nå er løsningen kommet. Vi har skilt MC-avdelingen ut med eget markedsføringsnavn, Apex MC. Ny facebookside ble lansert i går, og flere ting kommer etter hvert. Bla.a. ny hjemmesideløsning.
Som flere forummedlemmer allerede har gjort, ta dere gjerne en tur innom om dere er i forbifarten på vei til Atlanterhavsveien eller annet. En kaffekopp og en trivelig prat skal vi nok få tid til
https://www.facebook.com/Apex-MC-2132343953447039/
apexmcfb.jpg
Her fra avduking av nye MT-07 i dag.
2018-03-24 10.41.24.jpg
Som en lite ivrig Facebookbruker ser jeg mer fram til den nye hjemmesideløsningen deres .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering