Brukte de 1 sesong btw - nervøst fordekk og fikk slipp i sving på et 50% slitt bakdekk , har kjørt Pirelli GT siste 2 settene og er kjempefornøyd

Nåja. Dekkene var bare noen uker gamle når jeg fikk de basert på produksjonsuke/år fra merket på dekkene. Dette var tidlig i fjor og da var ikke Road 5 ute enda. Det var fortsatt Pilot Road 3 og 4 som var aktuelle, selv på Michelin sine egne sider. Selv i dag ligger Pilot Road 4 Bakdekk ute for 1455kr og nye Road 5 bakdekk er 1661kr.WikingTnT skrev: 10 mar 2018, 14:56 Nå er vel PR 3 en utgående modell - så det kan jo være at de dumpes i pris på nett for de som kjøper store kvanta fra fabrikk.
Brukte de 1 sesong btw - nervøst fordekk og fikk slipp i sving på et 50% slitt bakdekk , har kjørt Pirelli GT siste 2 settene og er kjempefornøyd![]()
Spiller jo ingen rolle når dekkene er produsert - når en ny modell kommer så er det alltids noen som dumper pris på forgjengeren. I ditt tilfelle så sammenlignet du 2 stk PR3 på nettet mot 1stk PR4 hos forhandler. Trenger ikke å være ok forklaring , men greit å sammenligne epler/epler.kgjersda skrev: 10 mar 2018, 16:53Nåja. Dekkene var bare noen uker gamle når jeg fikk de basert på produksjonsuke/år fra merket på dekkene. Dette var tidlig i fjor og da var ikke Road 5 ute enda. Det var fortsatt Pilot Road 3 og 4 som var aktuelle, selv på Michelin sine egne sider. Selv i dag ligger Pilot Road 4 Bakdekk ute for 1455kr og nye Road 5 bakdekk er 1661kr.WikingTnT skrev: 10 mar 2018, 14:56 Nå er vel PR 3 en utgående modell - så det kan jo være at de dumpes i pris på nett for de som kjøper store kvanta fra fabrikk.
Brukte de 1 sesong btw - nervøst fordekk og fikk slipp i sving på et 50% slitt bakdekk , har kjørt Pirelli GT siste 2 settene og er kjempefornøyd![]()
Poenget er at i mitt tilfelle kunne jeg få helt nye dekk til både fremme og bake fra en internettleverandør, mot det den lokale kunne tilby for kun et bakdekk. Er virkelig marginene så høye/lave at dette er reelt? Eller kanskje jeg skulle spurt om de kunne redusert prisen og slengt inn et framdekk på kjøpet?
Samme erfaring med PR3, særlig på kaldt dekk på tørr asfalt. Hadde også en skrekkopplevelse på våta. Det fikk meg til å enkelt avstå fra PR4.WikingTnT skrev: 10 mar 2018, 14:56 Nå er vel PR 3 en utgående modell - så det kan jo være at de dumpes i pris på nett for de som kjøper store kvanta fra fabrikk.
SteintøffReodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS![]()
Brukt motorsykkel som var registrert i august og hadde under 1 000 km på telleren så den kan regnes som ny.
StreetTriple765RS.jpg
Nå er det bare å glede seg til snøen og isen forsvinner fra veiene![]()
Gratulerer @Reodor. Flott sykkel.Reodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS :knegg
Brukt motorsykkel som var registrert i august og hadde under 1 000 km på telleren så den kan regnes som ny.
StreetTriple765RS.jpg
Nå er det bare å glede seg til snøen og isen forsvinner fra veiene :thumleft
Gratulerer!Reodor skrev: 27 mar 2018, 17:52 I dag kjøpte jeg drømmesykkelen, Triumph Street Triple 765 RS![]()
StreetTriple765RS.jpg
Nå er det bare å glede seg til snøen og isen forsvinner fra veiene![]()