Denne står utstilt rett borti nabolaget, en 10-15 steinkast fra her jeg bor .
Innehaveren av butikken har en magisk evne til å få solgt de rareste ting. Så denne får nok sin nye eier om ikke altfor lenge den også...
BHatv.PNG
BHatv2.PNG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
biker7 skrev: 05 feb 2018, 23:06
Tja.. kan noen kanskje forklare meg håssen denne i det hele tatt skal kunne kjøres??
Sitte og omfavne en gloheit V8,er tydligvis..
Må si jeg lurte på det samme da jeg fant fram bilde nr. 2 av denne selsomme skyssen...
Kul å se, men tror jeg venter med handel.
8-D
Jeg tror om jeg har riktig førekort for det her er det siste jeg ville ha tenkt på. Hvordan skal man sitte på den er første pri. På motoren, salen eller på veikanten...
Når det gjelder Boss Hoss så er det vel ikke så mye igjen som kan overraske. De har bygget mye heftig med stor motor, det er vel deres varemerke. Det meste av det jeg har sett fra dem har nok ikke hatt verken kjøreegenskaper eller førerkomfort som hovedtanke, størst mulig motor og mest mulig krom er nok viktigere. Men tøffhetsfaktoren er kjempehøy
Så vidt jeg kan se koster en ny utgave 269 000. Denne har i tillegg en del ekstrautstyr, lav kilometerlengde og gjennomgått førstegangsservice. Godt mulig det er litt høyt, men synes ikke det er noe avskrekkende
Ja, den er gammel. Dukket opp når jeg søkte og skulle finne ut om jakken min var vanntett. Jeg mistenker nå at den også har et belegg med gull inn stoffet