Noen som har forslag til hva jeg kan prøve ut? Sett bort fra batterispenningen så tyder det på at feilen ligger der

Hvis det er irr og dårlig kontakt på kabler og kontakter så vil du uansett ha samme spenning. Problemet er da at starteren får ikke nok ampere selv om det er nok Volt.Erik.H.M skrev: 03 apr 2018, 23:27 Takk for svar.
Har prøvd å starte sykkel mens batteri-lader står på(Den holdt da stødige 14V hele tiden). Utgjorde ingen forskjell.
Kan sjekke jordingene rundt om på sykkelen, men jeg målte samme spenning på batteriet og inn på releet, så jeg tviler egentlig på at det er problemet.
Men det skal sjekkes ut![]()
Når det klkker i reléet så må jo startknappen virke.Erik.H.M skrev: 04 apr 2018, 21:47 Finner ikke noe irr noe sted![]()
Kan buypasse startbryteren i morgen for å se om det er problemer ja![]()
Om det er feil med jordinga så vil du kanskje ikke få noe kontakt i det hele tatt?Erik.H.M skrev: 03 apr 2018, 23:27 Takk for svar.
Har prøvd å starte sykkel mens batteri-lader står på(Den holdt da stødige 14V hele tiden). Utgjorde ingen forskjell.
Kan sjekke jordingene rundt om på sykkelen, men jeg målte samme spenning på batteriet og inn på releet, så jeg tviler egentlig på at det er problemet.
Men det skal sjekkes ut![]()