I går var det en meget spesiell dag, for å si det pent. Først så dør faren min på sykehuset (ikke akkurat hårreisende sjokkerende, men det gikk litt fortere enn forventet) og litt senere spurte jeg Kjellv her inne om fraktmuligheter fra vestlandet vedrørende Bimmern som står i Molde. Egentlig mest for morroskyld. Etter at jeg fikk en meget god pris, samt at kjellv henter sykkelen hos min familie, kjører den til der han jobber, pakker den inn og setter den på en bil.... så takket jeg ja til det tilbudet. Den må riktignok hentes på et lager i Langhus, men det skal jeg fint få til :)
Sykkelen blir i følge kjellv sendt rett etter helgen en gang og da kan jeg hente den allerede neste uke. For første gang på ca. ett år så begynner jeg vagt å kjenne et kjøresug...
Igjen så brillierer kjellv! Makan til service! En ting er sikkert. Nå begynner halvliterene jeg skylder og hope seg opp, så at kjellv blir dritings på førstkommende jazzfestival på min regning råder det ingen tvil om. Kanskje tar jeg en svingom med kjærringa hans i år også