Hjelp til å lage stålomspunnen bremseslange.
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
Egentlig utrolig dårlig.
Er per dags dato så forbanna lei og frustrert at jeg har satt MC'en på stallen.
Sykkelen er verdt ca 50 000,- og jeg har lagt nærmere 10 000,- i den til nå i år.
Satser kanskje på å få den i stand, for så å selge den og kjøpe noe nyere. Jeg har ikke tid til å mekke og skru på sykkelen.
Jeg gir det litt mere tid, og så bestemmer jeg meg etterhvert når tanken får modnes. Vi har jo tross alt fått mange fine turer jeg og Shadowen min
Er per dags dato så forbanna lei og frustrert at jeg har satt MC'en på stallen.
Sykkelen er verdt ca 50 000,- og jeg har lagt nærmere 10 000,- i den til nå i år.
Satser kanskje på å få den i stand, for så å selge den og kjøpe noe nyere. Jeg har ikke tid til å mekke og skru på sykkelen.
Jeg gir det litt mere tid, og så bestemmer jeg meg etterhvert når tanken får modnes. Vi har jo tross alt fått mange fine turer jeg og Shadowen min
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
Der må jeg si meg fullsetndig enig med deg Ronny, jeg har heller ikke tid og eller lyst til å skru sykkel.Ronny skrev:Jeg har ikke tid til å mekke og skru på sykkelen.
Må ærlig innrømme at jeg foretrekker å "bruke" den, alt det andre bruker jeg merkeverksted til, punktum/slutt.
Mulig jeg har sagt det tidligere, men som sagt så har jeg aldri hatt annet enn R-sykler og vil faktisk ikke ha annet heller.
Da det er presisert så har jeg veldig sjelden hatt problemer med dem også, bortsett fra at en og annen ledning har brent seg, men det er nå egentlig grei skuring.
PS.: Når vi snakker slitedeler blir det en helt annen sak, men det er mye opp til "rytteren" å bestemme hvor ofte de trenger utskifting.
Ronny, gjør som meg og mange andre, kjøp RRR. Drive safe

Selvfølgelig ikke, ingen kjøretøy gir deg en garanti mot "skruing", men jeg kan forøvrig velge å slippe og skru selv.rerell skrev:R-hoj är knappast nån garanti mot "skruing". Idag bytte jag (och en kompis) motor på en R6.
For å gjenta meg selv så har jeg faktisk veldig sjelden hatt problemer med mine sykler.
Hmmmm, hvorfor det??? Ikke godt å si, men man kommer langt med godt regelmessig vedlikehold.
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
Har tatt noen bilder av delen som er problemet. Det sitter et lite lager som akslingen kommer ut gjennom og går inn i motoren

Her er også en eksplodert deletegning av starteren.

Jeg skal legge inn ett innlegg på et Shadow forum for å høre om noen kan gi meg litt hjelp, derfor er det skrevet på engelsk.
Bearing= lager (for de som lurer).
Hele ankeret på starteren "kiler" seg fast, fordi dette rullelageret er helt ødelagt.

Her er også en eksplodert deletegning av starteren.

Jeg skal legge inn ett innlegg på et Shadow forum for å høre om noen kan gi meg litt hjelp, derfor er det skrevet på engelsk.
Bearing= lager (for de som lurer).
Hele ankeret på starteren "kiler" seg fast, fordi dette rullelageret er helt ødelagt.
mvh: