Hadde bestilt et modelltilpassa batteri hos XLmoto som selger fikk sendt hjem til seg. Det viste seg å ikke passe helt, så det var ergelig. Fikk det ned der det skulle være, men fikk ikke klikket det på plass.
Det ble en morsom tur hjem fra Kongsberg med fint vær. Girkasse og bremser var i en annen liga enn det jeg er vant med!
Mine umiddelbare tanker:
- Har for alvor fått kjenne på den voldsomme turbulensen som alle F800 GS-eiere snakker om. Her skal det bestilles formstøpte propper pronto!
- HerreGUD så dum den blinklys-ordningen er med en knapp på hver side. Det kommer til å ta litt tid å bli vant til.
- Det skal bli en kamp å lirke denne inn og ut av portrommet i bygården der jeg bor

- Jeg kjenner at det skal bli null problem å tilbakelegge maaaange mil i salen.
I morgen installerer jeg en Boosterplug. Den er ganske twitchy på lavt turtall. Særlig når jeg må hanskes med det dumme blinklyset samtidig. Regner med at pluggen løser noe av det problemet. Må på Biltema og handle inn nytt verktøy. Her er det Torx som gjelder!
Leovince-potta mi kan nok hentes i Strømstad helgen om to uker. Neste uke kommer de nye Metzeler Tourence NEXT-dekkene mine til Mr Pitlane.