Jeg skal hente sykkelen min på et lager i Langhus førstkommende tirsdag sånn ca. kl. 11:00-12:00 og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å løsne sykkelen fra pallen den står på.
Jeg har forhørt meg med kjellv her inne og han mener man bør være to når man stropper løs sykkelen fra pallen og fjerner trerammen. Sykkelen står i følge kjellv ikke på støtten så når man fjerner de bakre stroppene så må sykkelen støttes samtidig.
Noen som tilfeldigvis har mulighet til å svinge bortom som bor i nærheten? :)
Noen i nærheten av Langhus som kan hjelpe meg til uken?
Re: Noen i nærheten av Langhus som kan hjelpe meg til uken?
Bor rett borti veien, men er på jobb på det tidspunktet. Har du mulighet til å utsette det til ca 15.30?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Egentlig ikke dessverre. Skal sitte på et familiemedlem som skal til Molde og dem kjører fra Fredrikstad 10:00 tiden...
Men takk for tilbudet :)
Men takk for tilbudet :)
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bor rett i nærheten selv, jeg skal se på kalenderen og se om jeg får flytta på litt stæsj, så skal dette løse seg 

- Bjerknez
- Kontakt:
Supert hvis du får til dette :)FredrikE24 skrev: 20 apr 2018, 10:36 Bor rett i nærheten selv, jeg skal se på kalenderen og se om jeg får flytta på litt stæsj, så skal dette løse seg![]()
Sender du meg mobilnummeret ditt på PM, så kan vi evt. holde kontakten via SMS. Vet desverre ikke eksakt på minuttet når vi kjører og hvor lang tid det tar inn dit. :)
- Stian87
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Bor 20 min unna, eneste problemet er at det er midt i sovingen til minstemann. Men kan eventuelt se om jeg kan pushe sovingen hans litt.
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
- Bjerknez
- Kontakt:
Helt supert :)Stian87 skrev: 20 apr 2018, 14:04 Bor 20 min unna, eneste problemet er at det er midt i sovingen til minstemann. Men kan eventuelt se om jeg kan pushe sovingen hans litt.
Send meg nummeret ditt når du vet mer, så tar jeg kontakt. Om det kommer flere har jo ingen betydning. Litt dekksparking er helt innafor :)
Jeg hadde jo tenkt å møte deg, men det var et dårlig tidspunkt for meg, dessverre, da jeg må være på jobb! Ser ut som du får hjelp allikevel da 

- Bjerknez
- Kontakt:
Det kan se ut som om FredrikE24 kan dukke opp, men hvis det er flere som kommer så er jo det bare hyggelig uansett.
Sykkelen skal hentes på Ramberg Transport, Snipetjernveien 2 i Langhus.
Hvis noen her vurderer og møte opp, så send meg en PM med mobilnummer, så gir jeg beskjed når jeg er på vei etc. :)
Sykkelen skal hentes på Ramberg Transport, Snipetjernveien 2 i Langhus.
Hvis noen her vurderer og møte opp, så send meg en PM med mobilnummer, så gir jeg beskjed når jeg er på vei etc. :)
- Bjerknez
- Kontakt:
Jeg bumper denne tråden litt slik at sjansene øker for at noen dukker opp til tirsdag :)