I dag er dagen 1 time og 13 minutter lengre enn nyttårsaften og 1 time og 20 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-) En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte...

AMEN!!Godtvoksen skrev: ......... En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte...
Godtvoksen skrev:
I dag er dagen 1 time og 13 minutter lengre enn nyttårsaften og 1 time og 20 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-) En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte...
Globe skrev:
Aaahhhhhh...du er virkelig en venn i nøden Godtvoksen hold gjerne tråden din oppdatert med utviklingen...frem mot våren :)
Jeg håper å bli kvitt snøen fra i år samtidig,og så,helt ut av intet:Godtvoksen skrev:
Hvaslags måler er detta;et termometer ?Globe skrev:Sitter her og venter.....
![]()
Jeg ser deg ikke på kartet? Hvor holder du til? Regner med at jeg også er blant de første i Norge som kan ut å kjøre...Duville skrev:Veldig fornøyd med at jeg er blandt de første som kan ut og kjøre når våren endelig kommer men det ser jaggu ut som om vinteren har bitt seg godt fast
"Uhorvelig" mange fine dager som er bortkastet på grunn av at temeraturen er for lav.........
Godtvoksen skrev:Jeg ser deg ikke på kartet? Hvor holder du til? Regner med at jeg også er bandt de første i Norge som kan ut å kjøre...Duville skrev:Veldig fornøyd med at jeg er blandt de første som kan ut og kjøre når våren endelig kommer men det ser jaggu ut som om vinteren har bitt seg godt fast
"Uhorvelig" mange fine dager som er bortkastet på grunn av at temeraturen er for lav.........