Sliter litt med min Monster 620.
Når jeg trykker på startknappen klikker det i startreleet. Jeg er 100% sikker på at det ikke er batteriet, da releet fungerer som det skal hvis jeg "jumper"/tyvkobler det utenom startknappen. Jeg har fulgt noen ledninger og kommet fram til at ledningene fra startknappen går inn i ECU´n før de går ut til startreleet (da med nye farger på ledningene). Jeg har sjekket at det er kontakt mellom ledningene ved å ohme de (jeg har ikke fått sjekket om det er en kortslutning mellom de, men jeg er ganske sikker på at det ikke er det). Jeg mistenker at det er noe galt med ECU´n, men jeg kan ikke være helt sikker da kunnskapen min ikke strekker så langt.
Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre?
Jeg lurer på om jeg skal trekke nye ledninger rett fra startknappen og ned til releet. Altså droppe ECU´n i akkurat den kretsen. Det som irriterer meg litt med den tanken er at man kan trykke på starteren mens sykkelen går (noe som ikke går originalt da det er en timer på knappen via ECU´n). Samt at man kan få starteren til å svive selvom killswitchen er av og når støtta er nede (noe som heller ikke går originalt).
Jeg har snakket med et lokalt Ducativerksted som skal ha 2200,- kun for å se på sykkelen.
Hva hadde folk her gjort? Jeg heller mot å ta den med på verksted, og muligens innse nederlag