Vi valgte / fikk tillatelse til å arrangere lansering av nye Yamaha Tracer 900 sammen med dette arrangementet til NAF MC M&R på Malmedalen gocartbane i dag. Bra oppmøte, og stor interesse for prøvekjøring. Dette var moro

My eyes, my eyes!!Skogstrollet skrev: 29 apr 2018, 20:34 Jo, jeg begynner å bli lei av drittvær, kalde vinder og den dere vårvarmen som alltid virker være rett rundt hjørnet, men ikke helt til stede...
Men så kommer sola frem, og jeg koser meg uansett hvor mye jeg bannet minuttene før (eller hvor skitten sykkelen min er)
![]()
![]()
Er noen av oss som kjører selv med én eller flere dråper på veienBjerknez skrev: 30 apr 2018, 02:21My eyes, my eyes!!Skogstrollet skrev: 29 apr 2018, 20:34 Jo, jeg begynner å bli lei av drittvær, kalde vinder og den dere vårvarmen som alltid virker være rett rundt hjørnet, men ikke helt til stede...
Men så kommer sola frem, og jeg koser meg uansett hvor mye jeg bannet minuttene før (eller hvor skitten sykkelen min er)
![]()
![]()
![]()
![]()
HahaBjerknez skrev: 30 apr 2018, 02:21My eyes, my eyes!!Skogstrollet skrev: 29 apr 2018, 20:34 Jo, jeg begynner å bli lei av drittvær, kalde vinder og den dere vårvarmen som alltid virker være rett rundt hjørnet, men ikke helt til stede...
![]()
![]()
![]()
![]()
Heldig bilde.kvase. skrev: 29 apr 2018, 20:08 Litt av dagens kjøre økt kjøre kompis står i andre enden sav snø stripa med sin mc
https://locatoweb.com/map/single/1742134843
Flyter seg til