http://www.metzeler.com/site/com/produc ... treet.html
Tror jeg skal vurdere dette neste gang. Er forøvrig ellers svært fornøyd med Metzler Tourance Next, de sitter godt på tørr/våt asfalt og oppleves relativt trygge på lett gruskjøring.
Det skal du ikke se bort i fra kommer til å skje. Tenker å få med meg et av treffene, hvis det bli noe av. Trettentreffet i fjor ga mersmakTore L skrev: 11 apr 2018, 13:19Hei haakeik - da sender jeg inn en bestilling jeg også på 01, må ha det i orden så jeg har mulighet til å henge på deg, hvis våres veier krysses i løpet av sesongenhaakeik skrev: 11 apr 2018, 11:26 Hei Tore
tirendo.no eies av samme selskap som driver motorsykkeldekk.com: Delticom AG.
Har en bestilling på fordekk hos tirendo nå. Bestilte 2. april og dekket er kommet til Oslo. Får det nok i morgen.![]()
Hvor lenge etter estimert leveringstid kom det?haakeik skrev: 19 apr 2018, 20:20 Tja, dekket kom forleden dag. Lagt på lager i over en uke fra det kom fra Tyskland. Ikke imponert over PostNords leveringstid.
Men dekket er jeg fornøyd med, produksjonsdato 0218![]()
haakeik skrev: 20 apr 2018, 00:20 Estimert leveringstid var 12.april. Bomma med 6 dager. Men dekket kom veldig raskt til Oslo fra Tyskland.
Samme her, får også alltid melding fra Post Nord pr brev der de opplyser ett refnr som jeg benytter på dems web og der legger inn avtale om utkjøring. Ja, man må jo sette av litt tid på en slik leveranse, men det tar ihvertfall omtrent like lang tid hver gang. Det er min erfaring. Jeg får kjørt ut av PN fra Larvik, funker!LarsE skrev: 23 apr 2018, 11:00 Har måtte bestilt hjemlevering hver gang jeg har bestilt dekk fra motorsykkeldekk.com. Har dog alltid fått melding om at jeg må bestille leveringen. Synes det er litt irriterende å måtte gjør det da, siden jeg ender opp med å få dekka en dag senere (får melding og kan bestille den dagen de kommer til det lokale senteret, og kan da tidligst leveres neste virkedag), spesielt siden jeg ikke er hjemme når det blir levert uansett.