Takk :)
Startet med å hilse på sensoren, Veldig hyggelig og beroligende kar som forklarte hva vi skal igjennom og det er en helhetlig vurdering. Jeg var raskt ute med å fortelle at jeg var nervøs og han ba meg se på han som en kompis og at vi skulle ha det gøy og gjøre det vi kan best
Startet med daglig kontroll, Fikk beskjed om å bare gjøre det uten å fortelle han hva jeg gjør. (Hadde øvd mye på dette og alle sikkerhetskontroll spm på min egen sykkel dagene i forveien)
Så fikk jeg sikkerhetskontroll spm om å sjekke bakbremser. Sjekket trykk på pedallen, væskenivå, så etter lekasje, kjente etter skade på skiva og kontollerte bremsebelegg. så ble jeg spurt om konsekvenser av å kjøre med slitte bremseklosser. Jeg følte jeg svarte godt for meg :) Legger ved link nederst til det jeg leste meg opp på.
Vi gikk så til kjøregårdsøvelsene i følgende rekkefølge: krypkjøring, unnamanøver, effektiv brems, sving og sving med stopp. Her må underbevistheten min og alle utenomjordiske makter vært med meg. Har aldri mestret det så bra som i dag
Vi kjørte så ut på veien og kjørte mot slemmestad - Asker - motorveien tilbake til billingstad. Her var det mange svingete veier. Må inrømme at farten var noe høy/lav til tider, men det sa jeg til sensoren når vi var tilbake.
kort oppsummert fikk jeg bare positive tilbakemeldinger (selvom jeg vet at jeg glemte blinklys her og der

)
Leste opp på dette:
http://oslo.sveinsvendsen.no/default.asp?pageid=20538