Hvordan det?
Sent fra min LG-H870 via Tapatalk
Vel, de kommer aldri best ut i tester, også har jeg veldig dårlig erfaring med Bridgestone. Det er nokså langt tilbake i tid. Da trappa jo Bridgestone på alle sykler, mens feks Michelin ikke gjorde det!sankyo skrev: 02 mai 2018, 06:56 "fornøyd, meeen skepisk"
Hvordan det?
Jeg kjører på bridgestone s21.. beste mc dekket jeg har prøvd hittil hvertfall:)ZZR-Erling skrev: 02 mai 2018, 15:26Vel, de kommer aldri best ut i tester, også har jeg veldig dårlig erfaring med Bridgestone. Det er nokså langt tilbake i tid. Da trappa jo Bridgestone på alle sykler, mens feks Michelin ikke gjorde det!sankyo skrev: 02 mai 2018, 06:56 "fornøyd, meeen skepisk"
Hvordan det?
Dekk er endel følelser, skal ikke legge skjul på det, og min magefølelse sier nei til Bridgestone.
Har du prøvd noen andre?Bjarne89 skrev: 02 mai 2018, 15:49Jeg kjører på bridgestone s21.. beste mc dekket jeg har prøvd hittil hvertfall:)ZZR-Erling skrev: 02 mai 2018, 15:26Vel, de kommer aldri best ut i tester, også har jeg veldig dårlig erfaring med Bridgestone. Det er nokså langt tilbake i tid. Da trappa jo Bridgestone på alle sykler, mens feks Michelin ikke gjorde det!sankyo skrev: 02 mai 2018, 06:56 "fornøyd, meeen skepisk"
Hvordan det?
Dekk er endel følelser, skal ikke legge skjul på det, og min magefølelse sier nei til Bridgestone.
Ser den. Magefølelsen veier tungt i slike sammenhenger...ZZR-Erling skrev:Vel, de kommer aldri best ut i tester, også har jeg veldig dårlig erfaring med Bridgestone. Det er nokså langt tilbake i tid. Da trappa jo Bridgestone på alle sykler, mens feks Michelin ikke gjorde det!sankyo skrev: 02 mai 2018, 06:56 "fornøyd, meeen skepisk"
Hvordan det?
haakeik skrev: 19 apr 2018, 20:20 Tja, dekket kom forleden dag. Lagt på lager i over en uke fra det kom fra Tyskland. Ikke imponert over PostNords leveringstid.
Men dekket er jeg fornøyd med, produksjonsdato 0218![]()