Har en grønn 2014 Street Triple jeg skal oppgradere til en Speed Triple RS nå i slutten av Mai. Får greit innbytte for den hos Graarud, men om du er interessert lar jeg den gå for 92 000. Har quick shift fra Triumph montert av Graarud, RG tail tidy, SC Project Conic slip on potte, korte og lekre Triumph hendler, rear hugger, Givi tank bag (tank lock) og snart gått 7000 km. Alt strøkent bortsett fra en liten ripe i klarlakken på tank (hærverk

) samt noen små riper nederst på gaffel høyre side. Det er ikke en R, men den eneste forskjellen er at den ikke har justerbar fremgaffel, og ikke Brembo men Nissen bremser. Har aldri vært plaget av dette da jeg aldri har justert fjæring foran og ikke hatt behov for å justere dem foran heller, og bremsene er de beste jeg har hatt på noe kjøretøy. Kan sees og prøves i Drammen om du er interessert. Har ikke avertert den for salg da innbytte hos Graarud er fullstendig akseptabelt. Ta kontakt om du er interessert. Den har også hemper for montering av Kriega bag på baksete. Lar disse stå på ved salg, men bagen skal jeg ha på neste sykkel.