Noen erfaringer med 1290 motoren til KTM? Leste litt om at folk har byttet til uorginal kjedestrammer, uten å helt ha fått meg med hvorfor?

Har ikke byttet kamkjedestrammerne, nei.lasse_hansen skrev: 10 mai 2018, 16:18 Har forresten du gjort noe ang kjedestrammer AJ? Evt hørt noe ang dette?
Jeg gikk for Quickshifter og hele pakka for øvriglasse_hansen skrev: 10 mai 2018, 17:35
Åssen er den quickshift greia på 1290 AJ? Forhandler snakket om at dem kunne aktivere quickshift eller hva dem mente, jeg sa at jeg ikke ønsket quickshift da jeg ønsker å bruke clutch som på «gamle» måten. Men er det sånn at dem kan legge det inn for meg, og så kan jeg aktivere/deaktivere quickshift ifra menyen på sykkelen? Eller har jeg misforstått helt?![]()
Ser ikke helt hvorfor du skal deaktivere det, de fungerer ikke om clutchen er trykket inn som regellasse_hansen skrev: 10 mai 2018, 17:35 Ja synes at det var en grei måte å takle forhandleren på. Tvert boinot![]()
Virket som forhandler av Ktm var i en helt annen liga, og satser på et godt og langt kundeforhold der![]()
Godt å høre at 1290 motoren er såpass feilfri AJ, og det med kjedestrammer har jeg nå slått helt ifra meg, satser på at det er «sånn» den er![]()
Åssen er den quickshift greia på 1290 AJ? Forhandler snakket om at dem kunne aktivere quickshift eller hva dem mente, jeg sa at jeg ikke ønsket quickshift da jeg ønsker å bruke clutch som på «gamle» måten. Men er det sånn at dem kan legge det inn for meg, og så kan jeg aktivere/deaktivere quickshift ifra menyen på sykkelen? Eller har jeg misforstått helt?![]()