jo mot sommer og lysere tider.

Og er jo interessant det som skjer innenfor familien Intruder,og
særlig med "BIG BROTHER "...!!

Tviler ikke ett sekund!kuleberg skrev: Så nå gleder jeg meg masse til å få byttet olje/filter, plugger og luftfilter, og kjøre av gårde når veiene en dag blir tørre :)
Du må i alle fall legge turen litt vest i fylket, jeg jar lyst å se sykkelen din i virkeligheten..:-)kuleberg skrev:ser det er veldig mange østover på forumskartet og svært få her i sør. Planen er sommerferie i trøndelag på sykkelen i sommer. Ser for meg at det blir en hard tur, men regner med 2 overnattinger hver vei så tror det skal gå sånn passe greit. Hadde håpet å kombinere turen med et eventuelt forumtreff, så tenkte å få i gang dette når ferien er planlagt. Har en onkel som kjører xz9r, og et par på jobb som kjører harley og marauder, ellers så kjenner jeg ikke noen som kjører annet en KTM leke-sykler, så håper å treffe på litt folk til våren som jeg kan kjøre med her i distriktet..
en annen "fordel" med lave speil er at alle kjøretøy bak vil blende deg i speilet, det er ganske lurt å ha speilet plassert høyere enn der nærlyset til de bak treffer.kuleberg skrev:styret er omlag 92cm breit så dette går greit. har stilt det slik at det er en liten klaring ved maks sving. Er akkurat nok til at jeg klarer å stille speilene slik at jeg ser bakover og ikke ned i bakkenmeeget fornøyd med å ha det sånn. føler at siden det er en ganske flat sykkel så ser det litt ut som at speilene er "ører" så hjelp seg veldig med å få dem ned =) er faktisk bedre sikt bakover også faktisk siden armene ikke lenger dekker noe av synsfeltet