Min GPz 1100 skal selges pga kjøp av annen sykkel.
Sykkelen er gått 72 400 km, de siste 24 000 etter stor overhaling/restaurering vinteren 2010/11.
Dekkene er byttet i fjor, Brigdestone Battlax både foran og bak.
Siden 2010 er følgende overhalt eller byttet;
Styrelager, hjullager, samtlige lager i bakfjæring, kjede og drev, støtdemper bak, stempelringer, motorpakninger, ventiler, ventilsetene er frest, cylindre, stempel, kamkjede med mer er kontrollert og slitajen var innenfor "service limit", forgaffelen er ovehalt, nye EBC bremseskiver foran, Marving 4-1 eksosanlegg.
Bortsett fra eksosanlegget og bremseskivene er sykkelen original.
Det følger med ett komplett innsug med dyser, to DFI-bokser, to eksospotter ( kopier av originale)
Sykkelen selges for kr 35 000.
Om du trenger ytterligere info, send PM så snakkes vi på telefon.
Kawasaki GPz 1100 A1, 83 solgt
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Kawasaki GPz 1100 A1, 83 solgt
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Bosted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
Et av naturens undere, den sykkelen der. Du vil naturligvis angre dypt, om noen år, om du selger den.Jompa skrev: 10 jan 2018, 11:56 Min GPz 1100 skal selges pga kjøp av annen sykkel.
Sykkelen er gått 72 400 km, de siste 24 000 etter stor overhaling/restaurering vinteren 2010/11.
Dekkene er byttet i fjor, Brigdestone Battlax både foran og bak.
Siden 2010 er følgende overhalt eller byttet;
Styrelager, hjullager, samtlige lager i bakfjæring, kjede og drev, støtdemper bak, stempelringer, motorpakninger, ventiler, ventilsetene er frest, cylindre, stempel, kamkjede med mer er kontrollert og slitajen var innenfor "service limit", forgaffelen er ovehalt, nye EBC bremseskiver foran, Marving 4-1 eksosanlegg.
Bortsett fra eksosanlegget og bremseskivene er sykkelen original.
Det følger med ett komplett innsug med dyser, to DFI-bokser, to eksospotter ( kopier av originale)
Sykkelen selges for kr 35 000.
Om du trenger ytterligere info, send PM så snakkes vi på telefon.
DSCF3505.JPGDSCF3243.JPGDSCF3246.JPGLogo og div 022.jpg

mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
Naturens under har du helt rett i.
At en sykkel med 8-ventils motor med moderat kompresjon skulle være raskere enn Honda og Suzukis 16-ventilere er omtrent naturstridig.
Allikevel var GPz 1100 den første standardsykkelen som tok kvartmila på under 11 sek, i 83.
Dette iflg Cycle, og kvartmilstider var noe amerikanerne var nøye med.
Glemte å nevne at clutchen er overhalt med nye plater og fjærer, alle wirer er byttet.
og ellers, hva med luftfjæring i begge ender, originalt clipon-styre, antidive ( som alle er sluttet med for lengst), oljekjøler, underspyling av stemplene, eksentriske kjedestrammere som gjør at du kan demontere bakhjulet uten å slakke kjeden.
At en sykkel med 8-ventils motor med moderat kompresjon skulle være raskere enn Honda og Suzukis 16-ventilere er omtrent naturstridig.
Allikevel var GPz 1100 den første standardsykkelen som tok kvartmila på under 11 sek, i 83.
Dette iflg Cycle, og kvartmilstider var noe amerikanerne var nøye med.
Glemte å nevne at clutchen er overhalt med nye plater og fjærer, alle wirer er byttet.
og ellers, hva med luftfjæring i begge ender, originalt clipon-styre, antidive ( som alle er sluttet med for lengst), oljekjøler, underspyling av stemplene, eksentriske kjedestrammere som gjør at du kan demontere bakhjulet uten å slakke kjeden.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
Enig med Erling, ikke selg! Om du ikke må da..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
NY PRIS KR 25 000 eller høystbydende over
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
Dæven! No ble det fristende å ta en AltaturJompa skrev:NY PRIS KR 25 000 eller høystbydende over


Sent from my iPhone using Tapatalk
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
Steike, for en fin sykkel!
Fint kjøp til 25 laken det der!
Bare å få på pilotjakka, pilotbrillene, Levis-buksene og manken til Tom Cruise, så er man jo helt Maverick i Top Gun

Forøvrig en litt skummel låt å ha på øret når man er ute og kjører sykkel

Bare å få på pilotjakka, pilotbrillene, Levis-buksene og manken til Tom Cruise, så er man jo helt Maverick i Top Gun


Forøvrig en litt skummel låt å ha på øret når man er ute og kjører sykkel

- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Kawasaki GPz 1100 A1, 83
Send meg pm med tlfnr så så ringer jeg deg engang i morraKetil skrev: 12 mai 2018, 17:47Dæven! No ble det fristende å ta en AltaturJompa skrev:NY PRIS KR 25 000 eller høystbydende overSkal tenke litt no
Sent from my iPhone using Tapatalk
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.