F.eks. tenkte jeg meg ut på tur i kveld, fra rundt kl 19. Hvis noen vil være med så PM meg

Skulle gjerne men fredag må jeg ordne en del tingBjerknez skrev: 14 mai 2018, 11:14 I dag passer det dårlig, men bli gjerne med meg en tur til Speed MC i Sandefjord førstkommende fredag den 18. mai. Skal være der 12:30 da jeg har fått time til skifting av lykten fremme grunnet den er smeltet. (garantisak).
Så kan vi ta en kaffe der samt juge litt å snakke nedsettende om alle andre som ikke hører oss. Det er slik voksne menn styrker selvtilliten sin i dag![]()
Haha det var litt av et program! Og så nå som det er meldt så pent vær! Dårlig timing!xyvind skrev: 14 mai 2018, 11:28 Bra initiativ! Passer dessverre dårlig her denne uken også. Jeg brukte opp en del «free time» i helgenpluss at det er planleggingsdag i bhg i dag, noe barneteater i kveld, to-årsdag hjemme i morgen, 17. mai på torsdag og bryllup på lørdag. Alt for mye som må ordnes
men jeg vil tro du får noe bedre respons her utover dagen
![]()
Greenone skrev: 16 mai 2018, 10:04 Hadde vært artig og slengt seg på og tatt runden igjenMen blir nok dessverre litt for langt for en kjapp en kveldsrunde. Må banke en times tid på e6 i tillegg før jeg er i Ski. Har flytta for langt nord
![]()
"Plukk opp" meg en dag og kjør med L på ryggen sammen med meg davelGreenone skrev: 16 mai 2018, 10:04 Hadde vært artig og slengt seg på og tatt runden igjenMen blir nok dessverre litt for langt for en kjapp en kveldsrunde. Må banke en times tid på e6 i tillegg før jeg er i Ski. Har flytta for langt nord
![]()