De tre andre gangene jeg har vært ute med dama har det vært i forbindelse med at jeg skulle noe, blir ikke mye inspirerende kjøring av det. I dag var det derimot nyvaskede veier, 25 grader i skyggen og bare god stemning! Jeg merket at jeg var litt rusten i svingene, men det kom seg til slutt.
Jeg startet med å kjøre fra Ski til ytre enebakk v154, det er en del hyggelige svinger og akseptabel fartsgrense. Det var noe veiarbeid, men det var null problem å fise forbi de saktegående bilene, og igjen fri vei, deretter fortsatte jeg på v120 mot Lillestrøm, god stemning og lite biler. Fikk tatt en pitstop for å ta meg en snus ves flateby og kjørte en liten stund sammen med en Ducati monster, inntill det ble litt kjedelig og jeg paserte ham ved Fjerdingby.
Fra lillestrøm kjørte jeg Rolf Olfsens vei, før jeg tok av på Leirsundveien opp med Skedsmokorset og deretter Solbergveien til Gjelleråsen hvor bilen var blitt litt tørst. Det var også et greit tidspunkt å vende snuten hjemover da kl var blitt halv 9. Jeg kjørte samme rute tilbake til Lillestrøm da kreativiteten hadde gått litt ut av meg. Tok en liten tur innom Strømmen og innså at jeg måtte ha ny snus og at det hadde vært greit å ta dagens eneste bilde: Deretter sjrret jeg meg litt bort på Lørenskog før jeg kom meg ut på E18 mosseveien, tok av til gamle mossevei og det var deilig å igjen kjøre veien jeg etterhvert er blitt velsig lommekjent på. Det gir litt mer trygghet til å dra på i svingene. Jeg tok en liten pitstop på Rema i Ski for å handle litt snus før jeg tok straks vegen hjem. Da var solen gått ned så det begynte å bli mørkt og iridiumvisiret hjelper dårlig da. Fortsatt 18 grader da jeg kom hjem, så ikke noe å klage på. Nå er dressen og hjemlen vasket for en hærskare av innsekter, og jeg gleder meg allerede til neste tur i morgen. Det ble en flott 3-timerstur med lite pauser, noe som passer meg veldig bra.
Noen som har forslag til hvor man kan kjøre i morgen?