I motsatt fall,å huffameg !!!

NEI - tommel ned. Rykk tilbake til start og kjør moped til en blir voksen nok til å kjøre MC.AJ skrev:Tommel opp...?mfajf skrev:Jeg har faktisk hist på en del bilister også, men da kun med en fingtagesk skrev:Her nede på Kontinentet hilser vi på hverandre når vi kjører forbi.Jalmar skrev: Har også bestemt meg for å hilse på mopeder og scootere hvis de kjører forbi meg. Så da blir det vel kanskje ikke så mye hilsing...
Med høyre fot.
(spøker ikke)
[TaSK]![]()
Det var da kun en liten spøk, Godtvoksen. Vil ikke bruke dette forumet til å lage kvalm, så jeg unnskylder hvis du ikke "tog'an".Godtvoksen skrev:NEI - tommel ned. Rykk tilbake til start og kjør moped til en blir voksen nok til å kjøre MC.AJ skrev:Tommel opp...?mfajf skrev:Jeg har faktisk hist på en del bilister også, men da kun med en fingtagesk skrev:Her nede på Kontinentet hilser vi på hverandre når vi kjører forbi.Jalmar skrev: Har også bestemt meg for å hilse på mopeder og scootere hvis de kjører forbi meg. Så da blir det vel kanskje ikke så mye hilsing...
Med høyre fot.
(spøker ikke)
[TaSK]![]()
Da beklager jeg at jeg ikke tok spøken....mfajf skrev:
Det var da kun en liten spøk, Godtvoksen. Vil ikke bruke dette forumet til å lage kvalm, så jeg unnskylder hvis du ikke "tog'an".
Har faktisk aldri vist fing noengang, bare så det er sagt.
Jan
Alles Gut. No hard feelings :-)Godtvoksen skrev:Da beklager jeg at jeg ikke tok spøken....mfajf skrev:
Det var da kun en liten spøk, Godtvoksen. Vil ikke bruke dette forumet til å lage kvalm, så jeg unnskylder hvis du ikke "tog'an".
Har faktisk aldri vist fing noengang, bare så det er sagt.
Jan
Sant det. Sørover har de flere "regler" på hvordan man skal hilse.tagesk skrev:Her nede på Kontinentet hilser vi på hverandre når vi kjører forbi.Jalmar skrev: Har også bestemt meg for å hilse på mopeder og scootere hvis de kjører forbi meg. Så da blir det vel kanskje ikke så mye hilsing...
Med høyre fot.
(spøker ikke)
[TaSK]