I går ble det en liten tur inn til Oslo for å klippe håret. Takk til
Dansekris for supert tips om gratis MC-parkering i Sentrum P-hus! Det sparte meg 200 kr
Etterpå var det en tur opp til jobben for å bytte passord på maskinen. Ettersom jeg er i pappaperm har passordet løpt ut, og jeg får ikke byttet via remote oppkobling.
Jeg må si at det er alt for varmt nå, renner rett og slett bort i denne varmen. Og jeg brukte lave kjøresko med kevlar jeans og en skinnjakke. Jeg må kjøpe ny bukse ettersom den gamle er blitt for stor, takket være en vektnedgang på 10 kg nå

i motsetning til Bjerknez har jeg bare gjort små justeringer i kostholdet, så da har det tatt ganske mye tid, men justeringene er av en slik type at jeg kan fortsette å spise akkuratt hva jeg vil
Men tilbake til denne varmen, må jeg krype til korset og kjøpe meg en perforert skinnjakke? Det er klart køkjøring i Oslo ikke akkurat er det beste i beskyttelsesutstyr uansett i 30 grader i skyggen
Uansett varme eller ikke S1000R er en helt fantastisk sykkel. Den er så god å kjøre og helt knivskarp. Hver gang jeg ser den kan jeg nesten ikke tro at den er min