Nei huff, da er det fælt

Spent på nyervervelsen, må få se den live en dag

Angående bytte av overskrift i bloggen din, gå til første innlegg, rediger og bytt overskrift der

Nei huff, da er det fælt
Ah thank you!JK95 skrev: 23 mai 2018, 14:13Nei huff, da er det fælt![]()
Spent på nyervervelsen, må få se den live en dag![]()
Angående bytte av overskrift i bloggen din, gå til første innlegg, rediger og bytt overskrift der![]()
Tøftbarske skrev: 23 mai 2018, 14:32 Ah thank you!
Går alt etter planen har jeg kanskje sykkelen her innen en uke. La ut forespørsel på mittanbud om frakt av motorsykkel fra Oslo til Trondheim så da får vi se![]()
ohh.. 1098 streetfighter?JK95 skrev: 23 mai 2018, 14:35Tøftbarske skrev: 23 mai 2018, 14:32 Ah thank you!
Går alt etter planen har jeg kanskje sykkelen her innen en uke. La ut forespørsel på mittanbud om frakt av motorsykkel fra Oslo til Trondheim så da får vi se![]()
![]()
Byttet selv sykkel nå i sesongstarten her, og må si at storebror til den 848'n du prøvde er helt brutal!![]()
Kult! Tørrklutsj på den er det ikke? Bråker vel litt da tenker jeg. Akkurat som på Benellien til mr. WikingTnT
Rakler litt ja, men med lukket clutchdeksel og relativt ny komplett clutch så er det ikke så ille som på eldre Ducati
Fikk ikke med meg det i farten - grattis
God luktesansJK95 skrev: 23 mai 2018, 16:43Rakler litt ja, men med lukket clutchdeksel og relativt ny komplett clutch så er det ikke så ille som på eldre Ducati![]()
Italiensk streetfighter-treff, lukter jeg MV Agusta eller Aprilia her?