Drikker ikke kaffe, men utveksler gjerne ulyder me dæ, for dem kan jeg finne nok av

Du er nok ikke alene om det tilbudetStian87 skrev: 24 mai 2018, 09:30 Jeg tar gjerne å undersøker om jeg hører ulyder fra sykkelen din en dag Lasse![]()
Nei dette kan være sant Bjerknez, men sant som du sier, noen form for beskyttelse burde vært standardBjerknez skrev: 24 mai 2018, 06:59 Viktig for meg å pressisere litt her. Dette er nok ikke en generell "uting" med sykkelen. De fleste av oss godtar nok disse merkene. Er ikke alle som er skrudd sammen som deg og meg :)
Men, ja, for MEG er dette en uting. Det at det heller ikke selges standard utstyr for beskyttelse av denne er veldig rart. Heldigvis finnes det noen kloke hoder der ute som ser slikt og tilbyr dette :)
Det er helt korrektMen ettersom Bjerknez fant «feilen» så er det ikke behov for mere prøvekjøring![]()
Den setter jeg på den store tillits kontoen, helt klartMå også nevne at jeg låner ikke sykkelen ut til hvem som helst, så Bjerknez, du bør nesten være stolt