Aktiv tråd dette, gitt. Det er bra

!
Først vil jeg ønske
SulSul velkommen hit til oss her på MCsiden.no - aktivt forum for aktive MC-folk!

Hyggelig at du fant oss og ikke minst at du deler så mye med oss allerede i første innlegg. Sånt liker vi!
Jeg skal ikke begi meg inn på å svare på spørsmålene dine siden du har fått mange gode svar og betraktninger allerede.
Selv er jeg såpass oppe i årene at jeg aldri har hatt noen form for MC-opplæring, kun oppkjøring som 16-åring på lånt Honda 90, som jeg like etterpå kjøpte.
Oppkjøringen besto i å møte opp i Jevnaker sentrum hvor sensor ba meg kjøre en runde på et åpent område der han så hvor jeg kjørte. Den kjøreturen gikk jo helt fint og dermed var førerkortet i boks

.
Siden har A-lappen fulgt med på alle førerkortfornyelser og gikk selvfølgelig automatisk over til tunglappen ved fylte 18 år. Sånn var det for oss som er født for snart 100 år siden, nærmere bestemt sommeren 1958

.
Om det skulle være av interesse å lese mer om min MC-bakgrunn så må du gjerne stikke innom bikerloggføringen min her inne på MCsiden.no.
Den finner du her:
viewtopic.php?p=6127#p6127
I "Bikers Logg" forumet kan også du selvfølgelig opprette en logg, om du vil.
Jeg gleder mehg til å lese mer om framdriften din i et framtidig aktivt MC-liv.
Så igjen, velkommen hit til MCsiden.no