Klar over det @Skogstrollet.. Kjør pent, vi vil ikke miste deg..Skogstrollet skrev:Ikke akkurat nyheter man ønsker lese når man er ute på tur... Utrolig kjedelig med disse ulykkene.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Klar over det @Skogstrollet.. Kjør pent, vi vil ikke miste deg..Skogstrollet skrev:Ikke akkurat nyheter man ønsker lese når man er ute på tur... Utrolig kjedelig med disse ulykkene.
Ikke nødvendig? De har ingen anelse, men bare forsvarer sin dovenskap! Den skal på!Grendel skrev: 23 mai 2018, 20:39Det var veldig hyggelig å høre.FredrikE24 skrev: 23 mai 2018, 20:30 Det er helt utrolig, men han ble operert idag, og har vært ute og gått..! Titanskinne i ryggen da det gikk mange ryggvirvler.
Har hatt en stor dose flaks, og ryggskinna redda livet hans. Jeg er veldig mye roligere nå! Har nærmest ikke sovet på to døgn.
Det er bare å puste lettet ut. Godt å høre at ryggskinnen har hjulpet. Jeg kjører selv med det, til tross for at jeg har hørt mange si "det er ikke nødvendig".
Send han de beste hilsner, og det er virkelig godt å høre at han er på bedringens vei.
8-)
Hva er ekkelt med den svingen?kgjersda skrev: 03 jul 2018, 21:41 Ganske ekkel sving det her.
https://www.google.com/maps/@61.8942415 ... 312!8i6656
Fra begge sider av svingen kan du komme i ganske god fart og flyt, mange små svinger før og etter, men "plutselig" kommer det en stor sveipende kurve. Om du kommer ovenfra og ned bakken ser jeg for meg at det kan være lett å fryse. Den er overraskende lang.Sakkle skrev: 04 jul 2018, 12:34Hva er ekkelt med den svingen?kgjersda skrev: 03 jul 2018, 21:41 Ganske ekkel sving det her.
https://www.google.com/maps/@61.8942415 ... 312!8i6656
Jeg spør fordi jeg kun har hatt MC-lappen siden mai og prøver å suge til meg det jeg kan av erfaring/kunnskap. Er det kryssveien som er problemet?
Er de åpne etter arbeidstid?adivass skrev: 06 jul 2018, 00:23 Forferdelig trist å lese om alle ulykkene, om ikke pent så kjør i det minste trygt folkens. Har hatt meg et par runder i kjøregården på kveldstid for å terpe på sykkelkontrollen, anbefaler andre å gjøre det samme. Mye er glemt over vinteren, og spesielt i lave hastigheter har man ikke så mye hjelp fra fysikken som i høye.