Jøsses. Da var 2020 her. Merkelig kom det som et pang

Bokstavelig talt.
Har foreløpig solgt MCen. Det var jo nesten litt tårevått. Vertfall når en ser i bloggen min her med bilder av turer og opplevelser.
Men 1998 Yamaha Fazer anbefales. Herlig sykkel, drifts sikker og ikke minst en flott maskin. Tross sine 600ccm har den 98hk. Og kan alltid stole på at den er villig til tur om det regner eller solen skinner.
Den nye eieren av sykkelen tar en fullstendig gjennomgang av alt som kan tikke og gå på sykkelen, samt fikser noen små skader. Han var en MC entusiast og hadde til og med en kone som var med 110% på hans interesse for mekking av sykler.
Sykkelen kom til et godt hjem. Det viktigste.
Dessverre for min del har det blitt liten tid til MC med mye som har skjedd. Flytting, ryggskade med div. utfordringer, ny utdannelse med full jobb og familiære forhold som har tatt all tiden.
Det som er sikkert, er at jeg er fortsatt en MCist og kommer aldri til å legge det på hylla. Kommer til å følge forumet. Det er jo så mye kjekk lesing her.
Takk for opplevelsene, lærdommen, vennskapet og gleden vi har hatt sammen kompis...Fazeren min
Lykke til videre i nye hender :)
XO6sOryH.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.