Er dessverre bortreist den første helga, og på jobb den andre, men dere får nok ei knallhelg uansett

Takk Ronning, det var hyggeligRonning skrev: 25 mai 2018, 23:21 Som trønder får jeg vel si at 8-10 juni passer for meg. Får prøve å støtte opp om dette, om det blir noe av :) Har vel kanskje mest å bidra med der det gjelder å få tømt innholdet i ølbokser, men ser faktisk mest frem til en evt. solid fellestur.
Får slutte meg til. Har sansen for overdreven fyll, skitprat og turer med mc. Er som trøndere flest temmelig primitiv.Ronning skrev: 25 mai 2018, 23:21 Som trønder får jeg vel si at 8-10 juni passer for meg. Får prøve å støtte opp om dette, om det blir noe av :) Har vel kanskje mest å bidra med der det gjelder å få tømt innholdet i ølbokser, men ser faktisk mest frem til en evt. solid fellestur.
PS. Har ingen preferanse med tanke på helg, men er antakelig opptatt søndag 3.gsx750_80 skrev: 25 mai 2018, 23:45Får slutte meg til. Har sansen for overdreven fyll, skitprat og turer med mc. Er som trøndere flest temmelig primitiv.Ronning skrev: 25 mai 2018, 23:21 Som trønder får jeg vel si at 8-10 juni passer for meg. Får prøve å støtte opp om dette, om det blir noe av :) Har vel kanskje mest å bidra med der det gjelder å få tømt innholdet i ølbokser, men ser faktisk mest frem til en evt. solid fellestur.
Nå begynner det å ligne noegsx750_80 skrev: 25 mai 2018, 23:49PS. Har ingen preferanse med tanke på helg, men er antakelig opptatt søndag 3.gsx750_80 skrev: 25 mai 2018, 23:45Får slutte meg til. Har sansen for overdreven fyll, skitprat og turer med mc. Er som trøndere flest temmelig primitiv.Ronning skrev: 25 mai 2018, 23:21 Som trønder får jeg vel si at 8-10 juni passer for meg. Får prøve å støtte opp om dette, om det blir noe av :) Har vel kanskje mest å bidra med der det gjelder å få tømt innholdet i ølbokser, men ser faktisk mest frem til en evt. solid fellestur.
Jeg er veldig enig med RonningRonning skrev: 26 mai 2018, 22:46 Er det i hele tatt noen som kommer på dette treffet? Stiller wikingtnt opp som hærfører på fosentur? :) Mange spm som trenger svar her...![]()
Det er kanskje min feil at tråden har ligget død så lenge, det har nok ingenting med ruteforslaget ditt å gjøre. Jeg følte nok at det var litt tidlig å planlegge så mye i slutten av Mars, men når våren kom har det vært rent for hektisk i min verden og jeg har ikke helt klart å samle tankene om treffet. Men her om dagen gikk det plutselig opp for meg at dette faktisk nå burde var nært forestående..WikingTnT skrev: 28 mai 2018, 08:28 Som jeg skrev i tidligere post så synes jeg det er veldig trivelig at det legges an til et treff i Trøndelag![]()
Men etter jeg la ut bla et ruteforslag 25 Mars så var det Null respons på 2 måneder og jeg følte vel at dette ikke gikk veien....
Dessverre.. Veldig stille ja.