Vaskedag
Var bortom Vianor og fikk skiftet både sommer- og vinterdekk på bilen tidligere i dag. På vei hjem stakk jeg innom Eberg Motor (Ducati) for å se om de kunne skaffe meg en depotstøtte for singel svingarm til MVén. De har også ny lokasjon i byen så var litt nysgjerrig for å se. Ble stående å snakke litt med eieren om løst og fast egentlig og han kunne fortelle meg at de skulle ha demodag i morgen. De skulle også prøve å klargjøre en Panigale V4 for demokjøring!!? Jeg måtte jo spørre om de virkelig tok sjangsen på det. Ja - det er nye tider nå, sa han.
Fikk inntrykk av at han er ny eier og de har kjøpt alle aksjene av Eberg Motor.
Han ønsket meg velkommen tilbake i morgen så da bar det hjem for å gnikke og gnu på Dragsteren, så den tar seg like godt ut som de andre Italienerne der oppe. Så får vi se om jeg både får lov og tar sjangsen på å prøve en Panigale V4..
JK95 nevnte renhold av felger her tidligere. Det er forsåvidt en grei jobb. Ble litt gnikking med fake stålullsvamp fra lokalbutikken. Sliter dog med å finne riktig redskap for rengjøring der hvor eikene er festet. Se bilde litt lengre ned. Tips mottas med takk
IMG_1275.JPG
IMG_1276.JPG
IMG_1277.JPG
IMG_1278.JPG
IMG_1279.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.