Vurderer det nesten litt selv....

Ja det er plass til 30+10+10L Kriega-combo oppå passasjersalen i tillegg. Gleder meg villt til å dra på tur med alt jeg harStian87 skrev:Ser bra ut det der. Kan du bruke de sammen med Kriegabaggene dine da? Så får du skikkelig lastekapasitet!xyvind skrev: 09 jun 2018, 07:56Det er jeg også!Stian87 skrev:Spent på disse sideveskene jeg Xyvind. Har du lenke til dem?
https://www.agmshop.no/sw-motech/bagas ... TQQAvD_BwE
Sees om et par timer, Bjerknez! Som sagt glad for at jeg har med meg en mekaniker når jeg skal montere disse brakettene!![]()
Vi svingte av ved Sulvik ca 1mil før Arvika, og kjørte mot Åmotfors og hjemover mot Solør. Hadde vært trivlig med en prat, men vi får satse på vi treffes igjen :)Bjerknez skrev: 09 jun 2018, 17:25
Jeg lå i mine helt egne tanker bak en bil og hadde planer om en rolig ferd i retning Arvika, men plutselig så jeg to sykler bak meg. (Gikk vel litt unna der også tenker jeg, hehe) jeg likte ikke helt lappeteppet på veiene og i en av svingene synes jeg at jeg så litt anntydning til stein/grus i veibanen. Men det gikk i sånn passe tempo og mener også selv at jeg kjørte med god margin![]()
Plutselig forsvant dere når vi nermet oss Arvika. Dere svingte vel av? Jeg stoppet lenger ned på den bensinstasjonen/nærbutikken, men dere dukket ikke opp. Hadde vert trivelig å slått av en prat :)
Jeg ser du har en Tracer. Jeg tror det var den som lå nermest meg? Den andre sykkelen virket større (i mine speil vertfall). Synes jeg la merke til gode lys. Noe led/xenon lys på din?
Okay. Da var det nok de kina ledsa jeg beit meg merke i :)biker7 skrev: 09 jun 2018, 18:01Vi svingte av ved Sulvik ca 1mil før Arvika, og kjørte mot Åmotfors og hjemover mot Solør. Hadde vært trivlig med en prat, men vi får satse på vi treffes igjen :)Bjerknez skrev: 09 jun 2018, 17:25
Jeg lå i mine helt egne tanker bak en bil og hadde planer om en rolig ferd i retning Arvika, men plutselig så jeg to sykler bak meg. (Gikk vel litt unna der også tenker jeg, hehe) jeg likte ikke helt lappeteppet på veiene og i en av svingene synes jeg at jeg så litt anntydning til stein/grus i veibanen. Men det gikk i sånn passe tempo og mener også selv at jeg kjørte med god margin![]()
Plutselig forsvant dere når vi nermet oss Arvika. Dere svingte vel av? Jeg stoppet lenger ned på den bensinstasjonen/nærbutikken, men dere dukket ikke opp. Hadde vert trivelig å slått av en prat :)
Jeg ser du har en Tracer. Jeg tror det var den som lå nermest meg? Den andre sykkelen virket større (i mine speil vertfall). Synes jeg la merke til gode lys. Noe led/xenon lys på din?
Var jeg som lå bak deg ja. Sykkelen i følge bak meg var en BMW R1200RS.
På Tracern min sitter det jo orginalt Led-lys forann. Jeg har i tillegg satt på et par små "kina-led" for litt bedre synlighet![]()
Kos deg i Arvika forresten !![]()
Okay. Så ikke du skrev det. Er jo like i trynet disse, på avstand :)
Ble en del pils i går og jeg traff en mengde hyggelige folk Arvika. Konserten var helt sinnsyk. Voldsom stemning i lille Arvika.