Endelig tail tidy! Kjørt til Graarud i dag for førstegangsservice og montering av tail tidy. Hadde håpet å få på dette før sykkelen ble levert for 14 dager siden, men R&G kunne først levere til nye Speed Triple RS nå. Vel, nå er det iallfall på plass, og jeg hater fremdeles det vanvittig teite EU direktivet som pålegger alle MC produsenter å ha skiltet helt bakerst på sykkelen.
Tidligere i dag: Nå: Det tok ca 3 timer med venting på utført arbeid, og når man først er innom tenkte jeg å shoppe et par korte hansker for varme sommerdager. Er svært fornøyd med disse nye fra Dainese: Og jammen meg ble det ikke en ny jakke også! Dette innkjøpet var ikke helt planlagt, men jeg falt helt for retro-looken og den stone washed aktige utførelsen. Dette innkjøpet kommer jeg til å bli mobbet for. Rett og slett fordi det er en Triumph jakke. Jeg har et par kollegaer som kjører Harley, og som har absolutt alt kjøreutstyr med gedigne HD logoer på, inkludert hjelm. Jeg pleier å erte dem med å si at det kun er middelaldrende menn med Ducati og HD som holder på sånn.

Også kommer jeg med Triumph jakke...har ikke helt bestemt meg for om forsvaret mitt skal være at Triumph logo er svært diskret plassert eller om jeg skal gå for at jeg har et fleksibelt sinn.

Her er iallfall jakken, synes den er helt grym, og dessuten er det min første med ryggskinne. Merker den faktisk ikke. Nydelig mykt skinn, bra med lommer og innerlommer og gode luftemuligheter. Dessuten har jeg og Speedy rundet 100 mil i dag!

(og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor ikke alle bildene er rett vei, når de er rett vei...