Dette er bare tragisk......og sikkert flere som følger etter....dessverre

Jeg kjører selv elbil til daglig og det funker som bare det... Men jeg ser ikke helt poenget med elektriske motorsykler. Lyden er liksom noe av poenget for meg. Mulig jeg er barnslig, men det får nå være.AJ skrev: 17 jun 2018, 18:29 Jeg er helt klart avventende til elektriske biler fortsatt, men registrerer at flere og flere hiver seg på strømsporet.
Ja du har et poeng. Et av mine sterkeste minner fra da jeg var liten (5?) er at jeg så Speedway med bestefar. Husker lyden og lukta den dag i dag...simpson skrev: 17 jun 2018, 18:43 Jo det er tragisk for sporten.
Hva er motorsport uten lyd og lukt?
De prøver seg i road racing også, men det er heldigvis lite vellykket....så langt.
Hehe... tipper de ender med å gjøre batteri eller bilbytte underveis. Ikke stoppe for å lade i 15 minutter en gang i timen...
Du skal ikke se bort i fra at oldefaren din sa akkurat det samme da hestene ble erstattet av biler. Personlig syntes jeg ikke det er for lite hester på veiene, og jeg klarer meg fint uten både lyden og lukten. :)simpson skrev: 17 jun 2018, 18:43 Jo det er tragisk for sporten.
De prøver seg i road racing også, men det er heldigvis lite vellykket....så langt.
Men nå sto ikke hestene for motorsporten heller da, den kom vel sammen med motoreneSpiff skrev: 17 jun 2018, 19:02Du skal ikke se bort i fra at oldefaren din sa akkurat det samme da hestene ble erstattet av biler. Personlig syntes jeg ikke det er for lite hester på veiene, og jeg klarer meg fint uten både lyden og lukten. :)simpson skrev: 17 jun 2018, 18:43 Jo det er tragisk for sporten.