Det er ikke spesielt mange lyspunkter om dagen med en "syk" ny sykkel som fortsatt står på verkstedet.
Alfa'en har jeg også valgt å parkere midlertidig siden høyre hjullager foran tydelig ga tilkjenne tidligere denne måneden at det hadde fått nok...
Dette skjedde rett før jeg hadde time til hjulstillingskontroll, noe jeg jevnlig gjør på bilene jeg har. Ingen slark i hjulet enda pga. slitt hjullager, så derfor parkerer jeg før det oppstår slark for å unngå ny hjulstillingsjustering.
Travle tider på verkstedet jeg har mest tillit til og dermed ønsker å bruke til å bytte hjullager, hadde ikke time før 27. juni...
Ang. sykkelen så har jeg som utgangspunkt ytret ønske om å heve kjøpet. Dette ble gjort skriftlig på fredag. På lørdag fikk jeg mail fra verksmester, som jeg har hatt god dialog med, om at han forstår min frustrasjon og nevnte samtidig at de fortsetter meg å fikes den nye oljelekkasjen.
Jeg har nå også valgt å ta opp saken med NAF for å forhøre meg om hvor "god" sak jeg har med tanke på heving av kjøpet.
Vurderer også å gjøre det samme med KLP hvor sykkelen er forsikret.
Ender det med heving av kjøpet betyr det at min MCsesong 2018 er over... Så får vi heller komme sterkere tilbake neste år.
Men alt er ikke helt svart: veslejenta vår har med god hjelp av foreldrene sine og fysioterapi på sykehuset kommet så langt at hun igjen kan gå alene. Dog ikke like godt som før, siden hun fortsatt drar litt på høyrebeinet. Høyrearmen er også blitt bedre og brukes mer.
Fikk en videosnutt på mail som viser at hun både kan kjøre og styre en dokkevogn og vinke til oss som ser på med armen som var mer eller mindre helt lammet etter blodproppen.
Dette er vi veldig glad for å se! Det går raskt framover og go'jenta er like blid som hun alltid har vært. Og veldig viljesterk. Noe som ligger til familien, tør jeg påstå...

.
En annen positiv greie som slett ikke er viktig i det hele tatt, men er mer som en artig kuriositet, er at MCsiden.no stadig får gode rankinger på
https://www.alexa.com/siteinfo/mcsiden.no:
Alexa MCsiden.PNG
Et godt stykke foran Bike.no:
bike Alexa.PNG
Andre norske MCsider og forum det er naturlig å sammenligne MCsiden.no med ligger et godt stykke bak.
Er jo
litt morsomt at situasjonen er slik
Takket være aktive brukere og mange besøkende

.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.