Siden jeg kjøpte meg poleringsutstyr til ganske mange papp, så må det innkjøpet forsvares på en eller annen måte.
Har fått litt tilbakemeldinger på at sykkelen min er litt matt.. Særlig der innside lår og knær ligger inntil kåpa. I utsparingene der altså.
Ikke minst en del riper etter armer og jakke på tank. Mattheten er konsentrert rundt der knær er. Rett og slett så tett med riper i klarlakken at hele området er grått.
Derfor bestemte jeg meg for å korrigere litt lakk idag.
Gikk først løs på sykkelen med shampoo beregnet for å fjerne det som ev. må befinne seg av voks på lakken. Felgene fikk felgrens.
Så gikk jeg løs på sykkelen med gul pute og gul Rupes-middel på maskinen og kjørte på. Der for knær har vært måtte jeg på med groveste form, nemlig blå cutting pute og blå Rupes-middel.
Kåpe før polering der knær og lår befinner seg..
IMG_6667_kåpe_før.jpg
IMG_6667_kåpe_før2.jpg
Etter å ha gyvet løs på kåpa med litt midler:
IMG_6679_kåpe_etter.jpg
IMG_6684_kåpe_etter2.jpg
IMG_6698_h_kåpe_etter.jpg
IMG_6702_h_side_etter.jpg
IMG_6708_nesset1.jpg
IMG_6709_nesset2.jpg
IMG_6712_nesset3.jpg
IMG_6719_nesset4.jpg
Må si meg svært fornøyd.. Nå er sykkern svart igjen, og det er særdeles lite riper i kåpa nå bortsett fra de som har gått langt gjennom lakken grunnet intet mindre enn tre stykk stillevelter på høyre siden.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.