Det har vært mye grubling de siste månedene.
Starta året med 4 mc'er og 3 biler, altså en altfor stor kjøretøypark.
Solgte K1200RSen tilbake til Alta, og annonserte så et stk R1200GS som også var til overs. Den forsvinner fort, tenkte jeg. Men den gang ei.

Fin sykkel med smekkfullt servicehefte, ompakket kardang og bra med utstyr. Men neida. Etter ca 4000 treff på Finn, og 75 personer som hadde lagret annonsen, så fikk jeg til slutt solgt den for en latterlig lav pris. En kar fra Fagernes kjører nå rundt på den sannsynligvis billigste 1200GS som er solgt i Norge. 65k med fullt veskesett er en grisepris etter min oppfatning. Men, den måtte gå.
Har også solgt et stk bil, så nå er kjøretøyparken nede på 2 biler og 2 mc'er. Dat passer bra.
Det trege markedet har fått meg til å revurdere planen om å bare ha en Electra, og finne ut av dette HD-syndromet. Jeg beholder nå den andre GSen, og den gamle Heritage Softailen. Gidder ikke selge enda en GS til en dustepris. Fin sykkel, med GSA-felger og litt annet stæsj. Tenker å kjøpe et sett med soft-luggage, så får jeg med meg det jeg skal, og slipper å ha sårbare alu-kofferter som blir bulkete av det minste dunk.
Så skal jeg bruke den gamle HDen til å bli klok på HD-syndromet. Artig sak med en del krom, patina, og klassisk HD-stuk. Og når jeg blir lei av å skru, så kan jeg bare hive meg på GSen. God løsning, har jeg kommet frem til.
Står fremdeles litt på hue med husrenoveringen, så det blir ikke mye kjøring i år, annet enn en ettermiddagstur i ny og ne.
Men siste helga i august blir det tur til Dovreskogen. Sør møter Nord. Forhåpentligvis. Hytte er bestilt, og der treffer jeg da i det minste 1 annen forumitt, som også har bestilt hytte. Er værmeldinga sånn passe levelig, uten sludd på Saltfjellet, så tar jeg turen videre til Bodø, og besøker eldste datter og barnebarn.
Må bli bra dette