Hadde jo denne påkjørselen i oktober 2016, der jeg fikk en flytur gjennom lufta og litt diverse mørbanka kroppsdeler her og der. Totalt sett gikk det veldig bra. Men høyre håndledd har gjort veeeeldig vondt i etterkant. Trodde armen/håndleddet var brukket da jeg kom inn med ambulansen, men etter flere bilder på Ullevål ble jeg fortalt at det ikke var noen brudd.
Men etter snart to år og tre-fire fastlegebesøk ble jeg endelig sendt til MR-undersøkelse. Det var for et par uker siden. Fikk brev i posten nå - «MR-undersøkelsen av hånden din viser et eldre brudd som ikke er grodd». You don’t say!!

det er det jeg har visst hele tiden. Tror det er snakk om operasjon, men det får jeg mer greie på etter flere undersøkelser.
Bjerknez skrev:Problemet mitt er at jeg ikke vil ha ledninger å styr. Jeg liker egentlig heller ikke å ha noe inni øret. Det har jeg aldri gjort. Men jeg er tilbøyelig til å teste ut formstøpte plugs en vakker dag. Men det koster for mye bare for å teste...
Vi lever i 2018, og da skal det være trådløst :)
Ja det finnes sikkert allerede. Men alt sånt blir vel mer og mer vanlig og rimeligere for hvert år som går.
Stian87 skrev:Bestilt time hos hantek nå for å få støpt propper. Disse kan du velge støyreduksjon opp til 35 db så det er ganske betydelig.
Spent på å se hva du synes!